Faktoring modul rendszerismertető

A Faktor42 modul hatékony megoldást nyújt a faktoring tevékenység teljes folyamatának kezelésére, az érdeklődés beérkezésétől az ajánlatadás és szerződéskötés folyamatán keresztül az ügyletek kezeléséig és lezárásáig. Megfelel a modern szoftverekkel szemben támasztott követelményeknek, online bárhonnan elérhető, többszintű jogosultság kezeléssel és nagyfokú automatizáltsággal rendelkezik. A rugalmasan automatizálható keretrendszernek köszönhetően nagymértékben csökken a manuális munkavégzés mennyisége, ezáltal a társaság munkatársai valódi értéket teremtő tevékenységre fordított ideje jelentősen megnő.

Folyamatvezérelt felépítésének köszönhetően végigvezeti a Felhasználót a napi munkavégzés folyamatainak lépésein, megteremti a biztonságos és hatékony ügymenet kezelés feltételeit. Rugalmasan paraméterezhető, így igazodik a piacon jelenlévő különböző faktoring termékekhez és üzleti folyamatokhoz mind a faktorházak, mind a refinanszírozó bankok vonatkozásában.

A faktoring modul, mint az Office42 által fejlesztett modulok mindegyike, illeszkedik a Bitrix24 rendszerbe, így kihasználja annak minden előnyét. A Faktor42 rendszer magában foglalja a Bitrix24 beépített moduljai mellett Partnerkarbantartó modult, a Törzsadatok modult, illetve a faktoring tevékenység kiszolgálására készült faktoring modult.

crm modul

Érdeklődők, cégek (ügyfelek, biztosítók, bankok, faktorházak, ügynökök), cégcsoportok, személyek és üzletek kezelése

Ügyféladatok kezelése: alapadatok, bankszámla adatok, telephelyek, mérlegek, pénzügyi mutatók, események, minősítések, kapcsolattartási adatok

Összeköttetés a hivatalos céginformációs adatbázissal, adatok automatikus feltöltése, folyamatos monitorozás az adatváltozások és események vonatkozásában

Aktív limitkezelés (engedményezői, kötelezetti, biztosítói, csoportlimit) és lejárat figyelés

Rugalmasan kialakítható folyamatkezelés: szerződéskötés, ajánlatadás, limitigénylés, státuszvezérelt automatizmusok

Interakció kezelés: CRM elemekhez kapcsolható feladatok, hívások, találkozók, e-mailek

Automatikus ajánlat generálás és számlázás (API kapcsolat a számlázó rendszerekkel)

Sokoldalú riportálási lehetőség: előre definiált riportok, egyéni riportkészítési lehetőség, automatikusan generált riportok 

törzsadatok modul

Árfolyam és kamatnyilvántartás: árfolyamok, alap- és referenciakamatok automatikus napi frissítése

Banki bizonylatkezelés: különböző formátumú bankszámlakivonatok beolvasása, automatikus partnerazonosítás, üzletági csoportosítás és kipontozási javaslattétel 

Hirdetménykezelő: a vállalat hirdetményi kondícióinak nyilvántartása, kezelése és felhasználása a számlázásnál 

dashboard

Valós idejű üzletági adatok, jogosultságszintek szerint paraméterezhető elemek, widget-es működés, rugalmas személyre szabási lehetőségek

szerződések

Keretszerződések: visszkeresetes, visszkereset nélküli szerződések kezelése, biztosíték és fedezet nyilvántartás, automatikus elszámolások és riportok, paraméterezhető díjstruktúra, automatikus díjszámítás és előírás, automatikus figyelmeztető levél generálás és küldés

Finanszírozási szerződések: saját és különböző típusú külső forrású szerződések kezelése, forrásköltség számítás, aktív limitkezelés és lejárat figyelés 

Jutalékszerződések: paraméterezhető jutalék struktúra, automatikus jutalékszámítás, előírás és elszámolás

Digitális irattár: dokumentumgenerálás és dokumentumtár

ügyletek

Széleskörű termékkezelés: visszkeresetes és visszkereset nélküli, „csak beszedés”, lejárati faktoring, beszállítói program, stb.

Teljeskörű limitkezelés: limitszámítás, lejáratfigyelés, finanszírozási korlátozás 

Engedményező és Kötelezett között %-os díjfizetés megosztás, eltérő kamatfizetési beállítások a különböző időszakokra

Guarantee fund és óvadékkezelés: automatikus visszatartás és elszámolás 

Biztosítási szerződések és a kapcsolódó limitek, határidők kezelése

Díjbekérő generálás és kezelés, automatikus számlázás 

számla management

Számlabefogadás, ellenőrzés, elutasítás és fizetési határidő hosszabbítás folyamatának kezelése

Finanszírozáshoz kapcsolódó dokumentumok tárolása (számla, teljesítésigazolás, fizetési határidő hosszabbítás, határozat)

Részfinanszírozás, vegyes finanszírozás, részteljesítés kezelése

Finanszírozási keretek kezelése, lehívás és rendelkezés dokumentáció generálása 

Kiutalandó összeg számítás

Aktív határidő kezelés: kötelezetti lejárat, finanszírozási lejárat, refinanszírozási lejárat 

Naprakész nyilvántartás a faktorált állományra vonatkozóan számla szinten 

befizetések és kiutalások

Bankszámlakivonatok beolvasása, automatikus befizető azonosítás

Javaslattétel a befizetések kipontozására és fizetési aviso kezelés

Kiutalásokhoz tartozó banki feladásfájl generálása

Informatív és áttekinthető felület az elszámolásokhoz 

riportok

Részletes állományra vonatkozó riportok

MNB jelentés készítés

Főkönyvi feladás

Vezetői információs rendszer: forgalom, jutalék, kockázatkezelés, kontrolling riportok 

Előre definiált és egyedileg összeállítható riportok

Exportálási lehetőségek

általános tulajdonságok és rendszerfelépítés

Folyamatvezérelt felépítés

Magas fokú automatizálási lehetőség a beépített automatizmusokon kívül is 

Többfelhasználós (párhuzamos) munkavégzés biztonságos kezelése

Többszintű jogosultság kezelés

Multi devizanem kezelés

Többnyelvűség

Automatikus naplózás

Hatékony információáramlás megvalósítása: automatikus belső (üzenet, feladat, stb.) és külső (e-mail, ügyfélportál) értesítések

Webes elérés mellett asztali és mobil alkalmazás