A Faktor42 modul hatékony megoldást nyújt a faktoring és követelés-adásvételi tevékenység teljes folyamatának kezelésére, az érdeklődés beérkezésétől az ajánlatadás és szerződéskötés folyamatán keresztül az ügyletek kezeléséig és lezárásáig. Megfelel a modern szoftverekkel szemben támasztott követelményeknek, online bárhonnan elérhető, többszintű jogosultságkezeléssel és nagyfokú automatizáltsággal rendelkezik. A rugalmasan automatizálható rendszernek köszönhetően nagymértékben csökken a manuális munkavégzés mennyisége, ezáltal a társaság munkatársai valódi értéket teremtő tevékenységre fordított ideje jelentősen megnő.
Folyamatvezérelt felépítésének köszönhetően végigvezeti a felhasználót a napi munkavégzés lépésein, megteremti a biztonságos és hatékony ügymenetkezelés feltételeit. Rugalmasan paraméterezhető, így igazodik a piacon jelenlévő különböző faktoring termékekhez és üzleti folyamatokhoz mind a faktorházak, mind a refinanszírozó bankok vonatkozásában.
A faktoring modul, mint az Office42 által fejlesztett modulok mindegyike, illeszkedik a Bitrix24 rendszerbe, kihasználja annak minden előnyét. A Faktor42 rendszer magában foglalja a Bitrix24 beépített moduljai mellett Partnerkarbantartó modult, a Törzsadatok modult, illetve a faktoring tevékenység kiszolgálására készült faktoring modult.
CRM MODUL
Érdeklődők, cégek (ügyfelek, biztosítók, bankok, faktorházak, ügynökök), cégcsoportok, személyek és üzletek kezelése
Ügyféladatok kezelése: alapadatok, bankszámla adatok, telephelyek, mérlegek, pénzügyi mutatók, események, minősítések, kapcsolattartási adatok
Összeköttetés a hivatalos céginformációs adatbázissal, adatok automatikus feltöltése, folyamatos monitorozás az adatváltozások és események vonatkozásában
Aktív limitkezelés (engedményezői, kötelezetti, biztosítói, csoportlimit) és lejárat figyelés
Rugalmasan kialakítható folyamatkezelés: szerződéskötés, ajánlatadás, limitigénylés, státuszvezérelt automatizmusok
Interakció kezelés: CRM elemekhez kapcsolható feladatok, hívások, találkozók, e-mailek
Automatikus ajánlat generálás és számlázás (API kapcsolat a számlázó rendszerekkel)
Sokoldalú riportálási lehetőség: előre definiált riportok, egyéni riportkészítési lehetőség, automatikusan generált riportok
TÖRZSADATOK MODUL
Árfolyam és kamatnyilvántartás: árfolyamok, alap- és referenciakamatok automatikus napi frissítése
Banki bizonylatkezelés: különböző formátumú bankszámlakivonatok beolvasása, automatikus partnerazonosítás, üzletági csoportosítás és kipontozási javaslattétel
Hirdetménykezelő: a vállalat hirdetményi kondícióinak nyilvántartása, kezelése és felhasználása a számlázásnál
DASHBOARD
Valós idejű üzletági adatok, jogosultságszintek szerint paraméterezhető elemek, widget-es működés, rugalmas személyre szabási lehetőségek
SZERZŐDÉSEK
Keretszerződések: visszkeresetes, visszkereset nélküli szerződések kezelése, biztosíték és fedezet nyilvántartás, automatikus elszámolások és riportok, paraméterezhető díjstruktúra, automatikus díjszámítás és előírás, automatikus figyelmeztető levél generálás és küldés
Finanszírozási szerződések: saját és különböző típusú külső forrású szerződések kezelése, forrásköltség számítás, aktív limitkezelés és lejárat figyelés
Jutalékszerződések: paraméterezhető jutalék struktúra, automatikus jutalékszámítás, előírás és elszámolás
Digitális irattár: dokumentumgenerálás és dokumentumtár
ÜGYLETEK
Széleskörű termékkezelés: visszkeresetes és visszkereset nélküli, „csak beszedés”, lejárati faktoring, beszállítói program, stb.
Teljeskörű limitkezelés: limitszámítás, lejáratfigyelés, finanszírozási korlátozás
Engedményező és Kötelezett között %-os díjfizetés megosztás, eltérő kamatfizetési beállítások a különböző időszakokra
Guarantee fund és óvadékkezelés: automatikus visszatartás és elszámolás
Biztosítási szerződések és a kapcsolódó limitek, határidők kezelése
Díjbekérő generálás és kezelés, automatikus számlázás
SZÁMLAMANAGEMENT
Számlabefogadás, ellenőrzés, elutasítás és fizetési határidő hosszabbítás folyamatának kezelése
Finanszírozáshoz kapcsolódó dokumentumok tárolása (számla, teljesítésigazolás, fizetési határidő hosszabbítás, határozat)
Részfinanszírozás, vegyes finanszírozás, részteljesítés kezelése
Finanszírozási keretek kezelése, lehívás és rendelkezés dokumentáció generálása
Kiutalandó összeg számítás
Aktív határidő kezelés: kötelezetti lejárat, finanszírozási lejárat, refinanszírozási lejárat
Naprakész nyilvántartás a faktorált állományra vonatkozóan számla szinten
BEFIZETÉSEK ÉS KIUTALÁSOK
Bankszámlakivonatok beolvasása, automatikus befizető azonosítás
Javaslattétel a befizetések kipontozására és fizetési aviso kezelés
Kiutalásokhoz tartozó banki feladásfájl generálása
Informatív és áttekinthető felület az elszámolásokhoz
RIPORTOK
Részletes állományra vonatkozó riportok
MNB jelentés készítés
Főkönyvi feladás
Vezetői információs rendszer: forgalom, jutalék, kockázatkezelés, kontrolling riportok
Előre definiált és egyedileg összeállítható riportok
Exportálási lehetőségek
ÁLTALÁNOS TULAJDONSÁGOK ÉS RENDSZERFELÉPÍTÉS
Folyamatvezérelt felépítés
Magas fokú automatizálási lehetőség a beépített automatizmusokon kívül is
Többfelhasználós (párhuzamos) munkavégzés biztonságos kezelése
Többszintű jogosultság kezelés
Multi devizanem kezelés
Többnyelvűség
Automatikus naplózás
Hatékony információáramlás megvalósítása: automatikus belső (üzenet, feladat, stb.) és külső (e-mail, ügyfélportál) értesítések
Webes elérés mellett asztali és mobil alkalmazás
Partnereink
Hörmann Magyarország
„A rendszer meghozta a vele szemben támasztott elvásárainkat, nagyon jól segít azokon a területeken ahol használjuk, mint például: szabadság nyilvántartás, hibajegy rögzítés, szervizmunkák delegálása, CRM.
Az Office42 kollégái kiváló ismerői a rendszernek, és mindig nagyon segítőkészek, nagy szakértelemmel állnak rendelkezésünkre.”
Impulzus Projekt SRO
„2016 óta tartó együttműködésünk keretében használjuk Bitrix24 rendszert, ami alapjaiban változtatta a meg vállalkozásunkon belül keletkező információ áramlásokat.
Napi működésünkre kiválóan testre lett szabva, maximálisan támogatva a beérkező és kimenő információk megjelenését és tárolását a 21. századnak megfelelő és könnyen kezelhető felülettel.”
Saubermacher Magyarország
„Szervezetünk a CRM, PM és Drive valamint az üzenetküldő funkciókat használja elsősorban. Ezek nagyban megkönnyítik a napi munka szervezését, a feladatok rendszerezését és a közvetlen kommunikációt.
Ha jól emlékszem nem volt még olyan megkeresésünk, melyre ne kaptunk volna választ / megoldási javaslatot.”
Arc relocation Hungary
„Cégünk immár 7-ik éve használja a Bitrix24 rendszerét, mely a folyamataink szinte teljes spektrumát lefedi.
Minden szolgáltatásunk lekövetése ebben történik, a megbízástól a számlázásig, ami nagy segítség számunkra, további külső alkalmazásokkal is jól használható, ezért összességében nagyon pozitív a megítélésünk róla.”