Skip to main content

Faktor42 rendszerismertető

A Faktor42 modul hatékony megoldást nyújt a faktoring és követelés-adásvételi tevékenység teljes folyamatának kezelésére, az érdeklődés beérkezésétől az ajánlatadás és szerződéskötés folyamatán keresztül az ügyletek kezeléséig és lezárásáig. Megfelel a modern szoftverekkel szemben támasztott követelményeknek, online bárhonnan elérhető, többszintű jogosultságkezeléssel és nagyfokú automatizáltsággal rendelkezik. A rugalmasan automatizálható rendszernek köszönhetően nagymértékben csökken a manuális munkavégzés mennyisége, ezáltal a társaság munkatársai valódi értéket teremtő tevékenységre fordított ideje jelentősen megnő.

Folyamatvezérelt felépítésének köszönhetően végigvezeti a felhasználót a napi munkavégzés lépésein, megteremti a biztonságos és hatékony ügymenetkezelés feltételeit. Rugalmasan paraméterezhető, így igazodik a piacon jelenlévő különböző faktoring termékekhez és üzleti folyamatokhoz mind a faktorházak, mind a refinanszírozó bankok vonatkozásában.

A faktoring modul, mint az Office42 által fejlesztett modulok mindegyike, illeszkedik a Bitrix24 rendszerbe, kihasználja annak minden előnyét. A Faktor42 rendszer magában foglalja a Bitrix24 beépített moduljai mellett Partnerkarbantartó modult, a Törzsadatok modult, illetve a faktoring tevékenység kiszolgálására készült faktoring modult.

Ajánlatkérés

CRM MODUL

Érdeklődők, cégek (ügyfelek, biztosítók, bankok, faktorházak, ügynökök), cégcsoportok, személyek és üzletek kezelése

Ügyféladatok kezelése: alapadatok, bankszámla adatok, telephelyek, mérlegek, pénzügyi mutatók, események, minősítések, kapcsolattartási adatok

Összeköttetés a hivatalos céginformációs adatbázissal, adatok automatikus feltöltése, folyamatos monitorozás az adatváltozások és események vonatkozásában

Aktív limitkezelés (engedményezői, kötelezetti, biztosítói, csoportlimit) és lejárat figyelés

Rugalmasan kialakítható folyamatkezelés: szerződéskötés, ajánlatadás, limitigénylés, státuszvezérelt automatizmusok

Interakció kezelés: CRM elemekhez kapcsolható feladatok, hívások, találkozók, e-mailek

Automatikus ajánlat generálás és számlázás (API kapcsolat a számlázó rendszerekkel)

Sokoldalú riportálási lehetőség: előre definiált riportok, egyéni riportkészítési lehetőség, automatikusan generált riportok

TÖRZSADATOK MODUL

Árfolyam és kamatnyilvántartás: árfolyamok, alap- és referenciakamatok automatikus napi frissítése

Banki bizonylatkezelés: különböző formátumú bankszámlakivonatok beolvasása, automatikus partnerazonosítás, üzletági csoportosítás és kipontozási javaslattétel

Hirdetménykezelő: a vállalat hirdetményi kondícióinak nyilvántartása, kezelése és felhasználása a számlázásnál

DASHBOARD

Valós idejű üzletági adatok, jogosultságszintek szerint paraméterezhető elemek, widget-es működés, rugalmas személyre szabási lehetőségek

SZERZŐDÉSEK

Keretszerződések: visszkeresetes, visszkereset nélküli szerződések kezelése, biztosíték és fedezet nyilvántartás, automatikus elszámolások és riportok, paraméterezhető díjstruktúra, automatikus díjszámítás és előírás, automatikus figyelmeztető levél generálás és küldés

Finanszírozási szerződések: saját és különböző típusú külső forrású szerződések kezelése, forrásköltség számítás, aktív limitkezelés és lejárat figyelés

Jutalékszerződések: paraméterezhető jutalék struktúra, automatikus jutalékszámítás, előírás és elszámolás

Digitális irattár: dokumentumgenerálás és dokumentumtár

ÜGYLETEK

Széleskörű termékkezelés: visszkeresetes és visszkereset nélküli, „csak beszedés”, lejárati faktoring, beszállítói program, stb.

Teljeskörű limitkezelés: limitszámítás, lejáratfigyelés, finanszírozási korlátozás

Engedményező és Kötelezett között %-os díjfizetés megosztás, eltérő kamatfizetési beállítások a különböző időszakokra

Guarantee fund és óvadékkezelés: automatikus visszatartás és elszámolás

Biztosítási szerződések és a kapcsolódó limitek, határidők kezelése

Díjbekérő generálás és kezelés, automatikus számlázás

SZÁMLAMANAGEMENT

Számlabefogadás, ellenőrzés, elutasítás és fizetési határidő hosszabbítás folyamatának kezelése

Finanszírozáshoz kapcsolódó dokumentumok tárolása (számla, teljesítésigazolás, fizetési határidő hosszabbítás, határozat)

Részfinanszírozás, vegyes finanszírozás, részteljesítés kezelése

Finanszírozási keretek kezelése, lehívás és rendelkezés dokumentáció generálása

Kiutalandó összeg számítás

Aktív határidő kezelés: kötelezetti lejárat, finanszírozási lejárat, refinanszírozási lejárat

Naprakész nyilvántartás a faktorált állományra vonatkozóan számla szinten

BEFIZETÉSEK ÉS KIUTALÁSOK

Bankszámlakivonatok beolvasása, automatikus befizető azonosítás

Javaslattétel a befizetések kipontozására és fizetési aviso kezelés

Kiutalásokhoz tartozó banki feladásfájl generálása

Informatív és áttekinthető felület az elszámolásokhoz

RIPORTOK

Részletes állományra vonatkozó riportok

MNB jelentés készítés

Főkönyvi feladás

Vezetői információs rendszer: forgalom, jutalék, kockázatkezelés, kontrolling riportok

Előre definiált és egyedileg összeállítható riportok

Exportálási lehetőségek

ÁLTALÁNOS TULAJDONSÁGOK ÉS RENDSZERFELÉPÍTÉS

Folyamatvezérelt felépítés

Magas fokú automatizálási lehetőség a beépített automatizmusokon kívül is

Többfelhasználós (párhuzamos) munkavégzés biztonságos kezelése

Többszintű jogosultság kezelés

Multi devizanem kezelés

Többnyelvűség

Automatikus naplózás

Hatékony információáramlás megvalósítása: automatikus belső (üzenet, feladat, stb.) és külső (e-mail, ügyfélportál) értesítések

Webes elérés mellett asztali és mobil alkalmazás

Partnereink

Hörmann Magyarország

„A rendszer meghozta a vele szemben támasztott elvásárainkat, nagyon jól segít azokon a területeken ahol használjuk, mint például: szabadság nyilvántartás, hibajegy rögzítés, szervizmunkák delegálása, CRM.

Az Office42 kollégái kiváló ismerői a rendszernek, és mindig nagyon segítőkészek, nagy szakértelemmel állnak rendelkezésünkre.”

Impulzus Projekt SRO

„2016 óta tartó együttműködésünk keretében használjuk Bitrix24 rendszert, ami alapjaiban változtatta a meg vállalkozásunkon belül keletkező információ áramlásokat.

Napi működésünkre kiválóan testre lett szabva, maximálisan támogatva a beérkező és kimenő információk megjelenését és tárolását a 21. századnak megfelelő és könnyen kezelhető felülettel.”

Saubermacher Magyarország

„Szervezetünk a CRM, PM és Drive valamint az üzenetküldő funkciókat használja elsősorban. Ezek nagyban megkönnyítik a napi munka szervezését, a feladatok rendszerezését és a közvetlen kommunikációt.

Ha jól emlékszem nem volt még olyan megkeresésünk, melyre ne kaptunk volna választ / megoldási javaslatot.”

Arc relocation Hungary

„Cégünk immár 7-ik éve használja a Bitrix24 rendszerét, mely a folyamataink szinte teljes spektrumát lefedi.

Minden szolgáltatásunk lekövetése ebben történik, a megbízástól a számlázásig, ami nagy segítség számunkra, további külső alkalmazásokkal is jól használható, ezért összességében nagyon pozitív a megítélésünk róla.”