Faktor42 rendszerismertető

A Faktor42 hatékony megoldást nyújt a faktoring tevékenység teljes folyamatának kezelésére, az érdeklődés beérkezésétől az ajánlatadás és szerződéskötés folyamatán keresztül az ügyletek lezárásáig. Megfelel a modern szoftverekkel szemben támasztott követelményeknek, online bárhonnan elérhető, többszintű jogosultság kezeléssel és nagyfokú automatizáltsággal rendelkezik. A rugalmasan automatizálható keretrendszernek köszönhetően nagymértékben csökken a manuális munkavégzés mennyisége, ezáltal a társaság munkatársai valódi értéket teremtő tevékenységre fordított ideje jelentősen megnő.

Folyamatvezérelt felépítésének köszönhetően végigvezeti a Felhasználót a napi munkavégzés folyamatainak lépésein, megteremti a biztonságos és hatékony ügymenet kezelés feltételeit. Rugalmasan paraméterezhető, így igazodik a piacon jelenlévő különböző faktoring termékekhez és üzleti folyamatokhoz mind a faktorházak, mind a refinanszírozó bankok vonatkozásában.

CRM modul

  • Ügyféladatok kezelése, céginformációs adatbázisból történő automatikus frissítése (alapadatok, bankszámla adatok, telephelyek, mérlegek, pénzügyi mutatók, események)
  • Folyamatos monitorozás az adatváltozások és események vonatkozásában
  • Személyek, cégek, cégcsoportok nyilvántartása és kezelése
  • Aktív limitkezelés (engedményezői, kötelezetti, biztosítói, csoportlimit) és lejárat figyelés
  • Érdeklődőből ügyféllé válás folyamatának kezelése, ajánlatok kezelése
  • Érdeklődőkhoz és Partnerekhez kapcsolható feladatok, hívások, találkozók, e-mailek, státusz vezérelt automatizmusok
  • Automatikus számlázás

Törzsadatok modul

  • Árfolyam és kamat nyilvántartás, adatok automatikus napi frissítése
  • Bankszámlakivonatok beolvasása
  • Hirdetménykezelő

Faktor modul

  • Jogosultság szerint paraméterezhető dashboard
  • Szerződések kezelése: dokumentum generálás, teljeskörű dokumentumkezelés, automatikus riportálás, határidő figyelés
    • Keretszerződések (visszkeresetes, visszkereset nélküli): biztosíték és fedezet nyilvántartás, automatikus elszámolások, díjak és figyelmeztető levelek
    • Finanszírozási szerződések (saját és külső forrás): forrásköltség számítás, aktív limitkezelés és lejárat figyelés
    • Jutalékszerződések: automatikus jutalékszámítás és elszámolás

Ügyletek kezelése

  • Széleskörű termékkezelés
  • Aktív és rugalmaslimitkezelés
  • Engedményező és kötelezett között %-os díjfizetés megosztás, eltérő kamatfizetési beállítások a különböző időszakokra
  • Óvadékkezelés
  • Biztosítási adatok kezelése
  • Díjbekérő generálás és kezelés, automatikus számlázás

Számla management

  • Részfinanszírozás, vegyes finanszírozás, részteljesítés kezelése
  • Kiutalandó összeg számítás
  • Aktív határidő kezelés: kötelezetti lejárat, finanszírozási lejárat, refinanszírozási lejárat
  • Bankok felé küldendő dokumentumok (lehívás, rendelkezés) generálása
  • Naprakész nyilvántartás a faktorált állományra vonatkozóan számla szinten

Befizetések és Kiutalások

  • Bankszámlakivonatok beolvasása, automatikus befizető azonosítás
  • Javaslattétel a befizetések kipontozására és fizetési aviso kezelés
  • Kiutalásokhoz tartozó feladásfájl generálása

Riportok

  • Részletes állományra vonatkozó riportok
  • MNB jelentés készítés
  • Főkönyvi feladás
  • Vezetői információs rendszer: forgalom, jutalék, kockázatkezelés, kontrolling riportok, egyedileg összeállítható riportok

Általános tulajdonságok

  • Folyamatvezérelt felépítés
  • Magas fokú automatizálási lehetőség a beépített automatizmusokon kívül is
  • Többfelhasználós (párhuzamos) munkavégzés biztonságos kezelése
  • Többszintű jogosultság kezelés
  • Multi devizanem kezelés
  • Többnyelvűség
  • Automatikus naplózás
  • Hatékony információáramlás megvalósítása: automatikus belső (üzenet, feladat, stb.) és külső (e-mail, ügyfélportál) értesítések
  • Webes elérés mellett asztali és mobil alkalmazás

A Rendszer felépítése