A Bitrix24 CRM modulja lehetővé teszi a vevői adatok és folyamatok hatékony, automatizált kezelését, az ügyfélkommunikációt, illetve marketing és analitikai eszközöket biztosít.
Kérjen cégére szabott ajánlatot még ma!

Egyetlen platform az érdeklődők, az ügyfelek és az üzletek kezeléséhez
A Bitrix24 egy ingyenes CRM-eszköz azoknak a vállalkozásoknak, amelyek teljes ellenőrzést szeretnének az értékesítési folyamataik felett – a érdeklődők megszerzésétől az ügyfélszolgálatig.
Mit kínálunk a Bitrix24?
A CRM, amely világszerte több mint 12 millió vállalatot segített értékesítésének növelésében és az ügyfelek hatékonyabb kezelésében.
Mi az a Bitrix24?
A Bitrix24 egy online munkaterület, amely több mint 35 üzleti eszközt tartalmaz, köztük a világ legerősebb CRM-jét, amely mindent megtesz – az érdeklődők rögzítésétől a számlák elkészítéséig.
Miért a Bitrix24 CRM?
A Bitrix24 CRM segítségével könnyedén szerezhet érdeklődőket, kezelhet minden kapcsolatot és tranzakciót, automatizálhatja üzleti folyamatait, és több üzletet köthet.
Fedje le a folyamatai minden lépését
Kezelje az érdeklődőket és üzleteket egyszerű, intuitív „fogd és vidd” módon – attól a pillanattól kezdve, hogy az érdeklődők bekerültek a Bitrix24 CRM-be, egészen az üzlet lezárásáig és utánkövetéséig.
CRM és Érdeklődő management
Hozzon létre, kezeljen és alakítson ügyfelekké érdeklődőket, automatikusan!
Ügyfélszolgálat és kommunikáció
Használjon élő csevegést, webes űrlapokat vagy VoIP-telefonálást az ügyfelekkel való kapcsolattartáshoz.
Omni-channel marketing
Futtasson marketingkampányokat, készítsen landing oldalakat, követsse nyomon a kattintási mutatókat.


Növelje vállalkozását a Bitrix24 segítségével
A Bitrix24 több, mint egy ingyenes online CRM szoftver. Ez egy olyan csomag, amely több mint 30 értékesítési, adminisztrációs és marketingeszközt tartalmaz – ez ritkaság a többi ingyenes CRM-platform között.
Érdeklődő generálás
Szerezzen érdeklődőket webes űrlapokon keresztül, és adja hozzá online CRM-rendszeréhez.
Online marketing
Futtasson marketingkampányokat a CRM-eszközökön belül – e-mail marketing, hirdetéscélzás stb.
Üzleti automatizálás
Használja üzleti folyamat-automatizálási eszközeinket a munkafolyamatok és az értékesítési csatornák egyszerűsítésére.
Egyszerű ügyfélkezelés
Rögzítse az érdeklődőket ingyenes CRM-webhelysablonok, űrlapok, élő csevegések, telefonhívások vagy közösségi médián keresztül, és adja hozzá őket a CRM-hez. Használja az érdeklődők pontozását, hogy megtudja, mely érdeklődőkre kell összpontosítania az értékesítési képviselőinek, és automatikusan hozzárendeli őket.
Érdeklődőből ügyfél
Kezelje a jelenlegi és potenciális érdeklődőket egyetlen környezetben, amely lefedi a teljes értékesítési tölcsért.
Szabályok és triggerek
Az üzletek automatikus áthelyezése az értékesítési folyamatban testreszabható szabályok és triggerek segítségével.
Egyedi folyamatok
Állítsa be saját, egyedi értékesítési folyamatait a vállalkozására jellemző státuszokkal.


Omni-channel marketing
Érje el az érdeklődőit és a meglévő ügyfeleit a leghatékonyabb csatornán keresztül – legyen az Facebook, e-mail, telefonhívás, SMS, push értesítések vagy messenger. Kövesse nyomon az összes marketing- és értékesítési mutatót az Értékesítési Intelligencia modulunk segítségével.
Email marketing
Futtasson szegmensalapú e-mail marketingkampányokat CRM-szoftveredből, és kövesse nyomon azok eredményeit.
Online hirdetések
Hozzon létre újracélzó kampányokat a CRM-ben tárolt kapcsolatfelvételi adatok alapján. Indíts el Facebook hirdetéseket közvetlenül az online CRM-eszközünkből.
Értékesítési analitika
Kövesse nyomon marketingköltségeit és számítsa ki a ROI-t, hogy megtudja, mely csatornák hozzák a legjobb eredményeket.
Készletkezelés
Kezelje készleteit, raktárait és értékesítéseit közvetlenül a CRM-en belül. Teljes áttekintést és ellenőrzést kaphat az értékesítési folyamat felett, az új megrendelés létrejöttétől a termék kiszállításáig.
Kezelje a készletet és a raktárakat
Raktárkorrekció, rendeléskezelés és raktári átvitel többcsatornás értékesítési támogatással.
Teljes CRM integráció
Az összes értékesítési adatot valós időben szinkronizálja a készlettel, hogy soha ne fogyjon el.
Mobilon is
Olvassa be a vonalkódokat a Bitrix24 mobilalkalmazáson keresztül, és végezzen készletkorrekciókat számítógép nélkül.


Ügyfélszolgálat és kommunikáció
A Bitrix24 az összes ügyfélkommunikációs csatornát egy ingyenes ügyfélkezelési rendszerbe, úgynevezett Contact Centerbe helyezi, ahol könnyedén nyomon követheti az összes ügyfél-interakciót.
Mindennel integrálva
Csatlakoztassa fiókjait a Facebookon, az Instagramon vagy a WhatsApp-on, hogy könnyedén kommunikáljon ügyfeleivel a Bitrix24-ből.
Élő chat
Azonnali támogatást és ügyfélszolgálatot biztosíthat látogatóinak. Ha visszatérő vásárlóról van szó, a rendszer felismeri őket.
Telefonálás
A Bitrix24 VoIP-telefóniát kínál integrált click-to-call funkcióval, automatikus hívásrögzítéssel, hívásnaplózással és elemzéssel.
Vezessen be Ön is cégénél testreszabott vállalatirányítási rendszert
a hatékonyabb és sikeres működésért!
Kérjen tőlünk ajánlatot!
Partnereink

Hörmann Magyarország
„A rendszer meghozta a vele szemben támasztott elvásárainkat, nagyon jól segít azokon a területeken ahol használjuk, mint például: szabadság nyilvántartás, hibajegy rögzítés, szervizmunkák delegálása, CRM.
Az Office42 kollégái kiváló ismerői a rendszernek, és mindig nagyon segítőkészek, nagy szakértelemmel állnak rendelkezésünkre.”

Impulzus Projekt SRO
„2016 óta tartó együttműködésünk keretében használjuk Bitrix24 rendszert, ami alapjaiban változtatta a meg vállalkozásunkon belül keletkező információ áramlásokat.
Napi működésünkre kiválóan testre lett szabva, maximálisan támogatva a beérkező és kimenő információk megjelenését és tárolását a 21. századnak megfelelő és könnyen kezelhető felülettel.”

Saubermacher Magyarország
„Szervezetünk a CRM, PM és Drive valamint az üzenetküldő funkciókat használja elsősorban. Ezek nagyban megkönnyítik a napi munka szervezését, a feladatok rendszerezését és a közvetlen kommunikációt.
Ha jól emlékszem nem volt még olyan megkeresésünk, melyre ne kaptunk volna választ / megoldási javaslatot.”

Arc relocation Hungary
„Cégünk immár 7-ik éve használja a Bitrix24 rendszerét, mely a folyamataink szinte teljes spektrumát lefedi.
Minden szolgáltatásunk lekövetése ebben történik, a megbízástól a számlázásig, ami nagy segítség számunkra, további külső alkalmazásokkal is jól használható, ezért összességében nagyon pozitív a megítélésünk róla.”