Cikkek

A mai komplex, technológiailag előrehaladott üzleti környezetben a menedzsereknek nehezebb dolguk van, mint valaha. Szerencsére azonban nem maradnak segítség nélkül. Az utóbbi pár évben egyre több olyan technológia jelenik meg a piacon, amelynek elsődleges célja az, hogy megkönnyítse a projektmenedzserek dolgát.


A modern üzleti projektek összetett és kifinomult folyamatokból állnak össze. Egy projekt terveket, feladatokat, költségvetést és embereket foglal magába. Mindezeket az elemeket optimalizálni kell ahhoz, hogy a projektet sikeresen és hatékonyan tudjuk teljesíteni.


Előző cikkünkben szó volt arról, hogy a projektmenedzsment elsődleges célja az, hogy segítse a tervezést és a projekt összetevőinek követését. Reális és megvalósítható határidőket és mérföldköveket szab meg, összeköti az egymástól függő feladatokat, automatizálja a teendőket, és mobilizálja az alkalmazottakat – mindezzel hozzájárul a projekt gyors és hatékony megvalósulásához.


Előző cikkünkben a PM szoftver kommunikációra, együttműködésre és ütemezésre gyakorolt hatásáról beszéltünk. A szoftvernek azonban ezen kívül számos előnye van még, amelyekről a továbbiakban lesz szó.

A mai komplex, technológiailag előrehaladott üzleti környezetben a menedzsereknek nehezebb dolguk van, mint valaha. Szerencsére azonban nem maradnak segítség nélkül. Az utóbbi pár évben egyre több olyan technológia jelenik meg a piacon, amelynek elsődleges célja az, hogy megkönnyítse a projektmenedzserek dolgát.


Nem titok, hogy mennyire gyakorivá vált az, hogy egy cég alkalmazottai szét vannak szórva a világban. Még a relatív kis vállalatok sem korlátozódnak a lokális munkaerő-választékra. A technológia gyors fejlődésének köszönhetően a távolság gyakorlatilag megszűnik az emberek között. Rengeteg olyan csapat létezek, amelynek tagjai csupán elektronikus módon kommunikálnak egymással...

A social collaboration több okból hasznos. Először is, lehetővé teszi a gyors és egyszerű kommunikációt, ami az együttműködés alapját képezi. Másodszor, megkönnyíti az információk és a tudás megosztását az alkalmazottak között. Végül, de nem utolsósorban, egy központi információs tárat hoz létre, amely lehetővé teszi, hogy az alkalmazottak gyorsan hozzá tudjanak jutni a legfrissebb információkhoz.

Számos sikertörténet tanúskodik arról, hogy a social collaboration megéri a pénzét. Ugyan tervezést, elkötelezettséget és időt vesz igénybe, de számos olyan előnnyel jár, amely kárpótol minket az igyekezetért.
Habár sok menedzsernek sikerült olyan mértékben beépíteni a social collaborationt a szervezeti kultúrába, hogy az a mindennapi aktivitások szerves részévé vált, mégis számos olyan cég van, amelyek nem tudnak megbirkózni a nehézségekkel.

Cookie-kat használunk
Cookie preferenciák
Az alábbiakban információkat talál arról, hogy milyen célokra használjuk mi és partnereink a cookie -kat és dolgozzuk fel az adatokat. Ön módosíthatja a feldolgozással kapcsolatos preferenciáit, és/vagy megtekintheti a részleteket partnereink webhelyein.
Analitikus cookie-k Összes kikapcsolása
Funkcionális cookie-k
Egyéb cookie-k
Az Összes elfogadása gombra kattintva elfogadja a hozzájárulást. Tudjon meg többet a cookie irányelveinkről.
Preferenciák változtatása Összes elfogadása
Cookies