Skip to main content

BPR, folyamatmenedzsment szoftver

A folyamatmenedzsment szoftver jelentősen növelheti adott szervezeten belül a munkamenet hatékonyságát. A BPR alkalmas különböző folyamatok tervezésére és elemzésére, ezzel lehetővé teszi a működő üzleti stratégia kidolgozását. Kérjen ajánlatot az Office42 csapatától BPR folyamatmenedzsment szoftver bevezetésére még ma!

Ajánlatkérés

Mi az a BPR pontosan?

A BPR a Business Process Reengineering rövidítése. Ez egy olyan módszer és megközelítés, amelyet a vállalatok a meglévő üzleti folyamatok teljes körű, alapos átalakítására és újragondolására alkalmaznak. Célja a hatékonyság, termelékenység és minőség javítása. A BPR nem csak a folyamatok finomhangolását vagy javítását jelenti, hanem radikális változásokat kíván bevezetni, szükség szerint a folyamatok teljes újratervezésével.

A folyamatmenedzsment lényege, hogy a folyamatokat ne a vállalathoz igazítsák adott szervezeten belül, hanem az üzleti célokhoz és az ügyfél igényekhez. Ez a megközelítés azt feltételezi, hogy sokszor azok a hagyományos és régi folyamatok, amelyek az idők során kialakultak, már nem optimálisak, és újragondolásra szorulnak.

A BPR-t eredetileg Michael Hammer és James Champy vezették be az 1990-es évek elején, és azóta széles körben alkalmazzák számos iparágban és vállalati környezetben. A BPR alkalmazása során a vállalatok áttekintik és újraértékelik a folyamatokat, gyakran drasztikusan átalakítják azokat, és a működést az információs technológia fejlődéséhez igazítják.

A BPR alkalmazása azonban kihívásokkal is járhat, különösen a változásmenedzsment, a munkatársak motivációja és az új rendszer bevezetése terén. A sikeres BPR gyakran a vezetői támogatáson és a munkatársak részvételén múlik, valamint a változások hatékony kommunikációján és végrehajtásán. Mindemellett hatékonyabbá teheti a folyamatot és az átállást is, ha a vállalatok mindehhez szoftveres segítséget is igénybe vesznek.

bpr cégeknek
folyamatmenedzsment szoftver

Folyamatmenedzsment szoftveres segítséggel

Akár kisebb változtatásokra, akár radikális újragondolásra van szükség adott folyamatok kapcsán, egy megfelelően megtervezett és kivitelezett vállalatirányítási rendszer jelentős segítséget jelenthet. Egy ilyen rendszer ugyanis több olyan szoftverből épül fel, amely a vállalat különböző ágazatainak folyamatait képes automatizálni. Ezzel pedig jelentős időt és energiát szabadít fel a munkavállalók számára.

A pénzügyi területen például a pénzügyi vagy számlázó szoftver nyújt segítséget, míg a HR-nek a CRM rendszer, a projektmenedzsereknek pedig a projektmenedzser program.

A BPR előnyei

Jelentős hatékonyság- és termelékenységnövekedés: Az átalakított folyamatok lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy kevesebb erőforrással és idővel érjék el ugyanazt az eredményt.

Jobb ügyfélélmény: Az ügyfélközpontú megközelítés révén a vállalatok jobban megérthetik és kielégíthetik az ügyfelek igényeit.

Egyszerűbb dokumentáció: A vállalat számos különböző területén válik elérhetővé a dokumentálás szakértő kezelése.

Versenyképes működés: A hatékonyabb és gyorsabb folyamatok lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy versenyképesebbek legyenek a piacon.

Magasabb minőség: Az újragondolt folyamatok általában kisebb hibaszázalékot és magasabb minőséget eredményezhetnek.

BPR - Hogyan zajlik az együttműködés az Office42-vel?

Díjmentes konzultáció – Ajánlatkérést követően felvesszük Önnel a kapcsolatot és egy ingyenes konzultáció során átbeszéljük a részleteket. Így pontos képet kaphatunk vállalata jelenleg működő munkafolyamatairól, valamint az Ön igényeiről is. Ezek alapján tudjuk ugyanis megtervezni a lehető leghatékonyabb rendszert cége számára.

Tervezés és bevezetés – A tervezés során ügyelünk arra, hogy a rendszert teljesen egyedileg a vállalatára szabjuk. Amennyiben elfogadja a tervet, megvásároljuk és aktiváljuk a licenceket. Végül pedig úgy vezetjük be azt cégénél, hogy a lehető legminimálisabb munkamenetkiesést okozza a folyamat.

Oktatás – A bevezetést követően oktatás keretein belül megmutatjuk a rendszer működését és megtanítjuk annak használatát is.

Partnereink

Hörmann Magyarország

„A rendszer meghozta a vele szemben támasztott elvásárainkat, nagyon jól segít azokon a területeken ahol használjuk, mint például: szabadság nyilvántartás, hibajegy rögzítés, szervizmunkák delegálása, CRM.

Az Office42 kollégái kiváló ismerői a rendszernek, és mindig nagyon segítőkészek, nagy szakértelemmel állnak rendelkezésünkre.”

Impulzus Projekt SRO

„2016 óta tartó együttműködésünk keretében használjuk Bitrix24 rendszert, ami alapjaiban változtatta a meg vállalkozásunkon belül keletkező információ áramlásokat.

Napi működésünkre kiválóan testre lett szabva, maximálisan támogatva a beérkező és kimenő információk megjelenését és tárolását a 21. századnak megfelelő és könnyen kezelhető felülettel.”

Saubermacher Magyarország

„Szervezetünk a CRM, PM és Drive valamint az üzenetküldő funkciókat használja elsősorban. Ezek nagyban megkönnyítik a napi munka szervezését, a feladatok rendszerezését és a közvetlen kommunikációt.

Ha jól emlékszem nem volt még olyan megkeresésünk, melyre ne kaptunk volna választ / megoldási javaslatot.”

Arc relocation Hungary

„Cégünk immár 7-ik éve használja a Bitrix24 rendszerét, mely a folyamataink szinte teljes spektrumát lefedi.

Minden szolgáltatásunk lekövetése ebben történik, a megbízástól a számlázásig, ami nagy segítség számunkra, további külső alkalmazásokkal is jól használható, ezért összességében nagyon pozitív a megítélésünk róla.”