Bitrix24

Az alábbiakban a Bitrix24 főbb funkcióit találod. A felsoroltak mellett még számos modult és funkciót nyújt a Bitrix24, melyek garantálják, hogy a rendszer hosszútávon kiszolgálja céged növekedését! Nem kell 1 év múlva lecserélned a frissen bevezetett rendszert, mert elérted a korlátait. Amennyiben bővebb információkra van szükséged vagy kérdésed van a rendszerrel kapcsolatban, írj nekünk!

KÖZÖSSÉGI HÁLÓZAT
HÍRFOLYAM

Automatikus és manuális bejegyzések, szavazások, bejelentések, elismerések

ÉRTESÍTÉSEK

Automatikus felhasználói értésítések, push üzenetek mobil eszközökre, email-ek

BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓ

Belső egyéni és csoportos chat, hang- és videohívások

KOMMUNIKÁCIÓS CSATORNÁK

Integrálható email, VOIP telefonvonalak, közösségi médiák

FÁJL- ÉS DOKUMENTUMKEZELÉS

Gyors és biztonságos fájlmegosztás, automatikus fájlszinkronizálás, módosítási előzmények kezelése, párhuzamos szerkesztés

NAPTÁRak

Céges és saját naptárak kezelése, automatikus kétirányú szinkronálás (iOS, Android, Outlook), eseménytervező az érintettek elérhetőségével, tárgyalótermek kezelése

Olvasd el cikkeinket a social collaboraion rendszerekről > >

FELADAT- ÉS PROJEKTMANAGEMENT
Határidő- és projektkövetés

Határidők követése, feladatok elvégzésének ütemezése

Munkaidő elszámolás

Rendszerben eltöltött idő, feladatokkal és projektekkel eltöltött idő, jelenléti ív

Jogosultságok és felelősségek követése

Különböző szerepkörök a feladatokban: létrehozó, felelős, résztvevő, megfigyelő

Vizuális projekttervező eszközök

Gantt, kanban, tervező, határidő nézet, projektnaptár

Folyamatok kezelése, automatizálás

Feladatok, feladatszettek automatikus létrehozása és delegálása, jóváhagyási folyamatok kezelése

Online elérhető, közös projektfelület

Saját projekt hírfolyam, meghajtó, értesítések, munkafolyamatok és státuszkezelés, jogosultságkezelés, külső személyek bevonása

Erőforrás-tervezés

Résztvevők terhelésének tervezése, erőforrásfoglalás

Riportok

Egyéni riportkészítési lehetőségek, automatikus riportkészítés, excel és pdf export lehetőségek

Olvasd el projektmanagement cikkeinket > >

CRM ÉS ÉRTÉKESÍTÉS
Hatékony ügyfélkezelés

Értékesítési tölcsér, összetett folyamatmanagement, ismétlődő üzletek

CRM ELEMEK

Érdeklődők, személyek, cégek, üzletek, termékek, árajánlatok és számlák kezelése: minden adat, interakció egy helyen

Széleskörű automatizálási lehetőségek

Automatikus email küldés, dokumentum generálás, feladatkiosztás, ügyfél értesítések

Marketing- és értékesítési intelligencia

Hírlevél, email, SMS, Facebook, Google retargeting kampányok, marketing költségek, ROI számítás

Automatikus számlázás

A jogaszabályoknak megfelelő számlázás a Bitrix24-ből való kilépés nélkül! Díjbekérő, számla, stornó kezelése, automatikus számlakiállítás, számla-, fizetési értesítő és felszólítás kiküldés

jogosultságkezelés

Többszintű jogosultságkezelés a szervezeti struktúra és a CRM modul beállításai alapján

HATÉKONY ÜGYFÉLKISZOLGÁLÁS
Élő chat funkció a weboldalaidhoz

Teljesértékétű chates ügyfélszolgálat egyszerű kialakítása

Közözsségi média

Integrálható Facebook, Messenger, Viber, Instagram, Skype, Zoom, Telegram és egyéb népszerű közösségi médiák

Telefónia

Integrálható VOIP vonalak, többszintű menürendszer, hívásrögzítési lehetőség

CRM űrlapok a weboldalaidon

Érdeklődések, feliratkozások és ajánlatkérések közvetlen becsatornázása a CRM-be

Ügyfélszolgálat kialakítás

Chat botok, szabályok és útválasztók kialakítása, beszélgetések átadása

Széleskörű ügyfélszolgáltai jelentések

Átlagos válaszidő, ügyfél-elégedettség, vezetői értékelések, tevékenységek, egyedi riportok

WEBOLDALAK ÉS WEBÁRUHÁZAK
Egyszerű szerkesztő felület

Informatikai tudást nem igénylő, drag and drop szerkesztő felület, folyamatosan bővülő elemekkel

Ingyenes, előre telepített sablonok

Rendkívül gyors landing page létrehozási lehetőség, csak a tartalmat kell szerkeszteni

Responsive

Mobil eszközökön is megfelelő megjelenés

Beépített CRM integrálás

Űrlapok, contact center, email marketing, élő chat

Webshop funkciók

Termékkatalógus, megrendelések kezelése, kedvezmények kezelése, automatizálási lehetőségek

Saját domain

Használhatod a saját domainodat, melynek beállítása is egyszerű

Jelentkezz ingyenes online bemutatónkra, ahol részletesen bemutatjuk a Bitrix24 funkcióit és azt, hogyan teheti hatékonyabbá a vállalatodat!

MOBIL ÉS ASZTALI ALKALMAZÁS


MOBIL ALKALMAZÁS

Ingyenesen elérhető mobil alkalmazás, melynek segítségével bárhol könnyedén elérheted Bitrix24 rendszeredet mobilról! Hírfolyam, feladatok, CRM, naptár, drive. A push üzentek segítségével mindig időben értesülhetsz a fontos dolgokról!

ASZTALI ALKALMAZÁS

Ingyenesen elérhető Bitrix24 asztali alkalmazás, melynek segítségével könnyedén beállíthatod a fájl szinkronizációt az összes számítógépeden.

bitrix24 on-premise

Használd a self-hosted Bitrix24 verzióját a saját vagy az Office42 szereverein üzemeltetve!

Teljes kontroll az adatiad felett, hozzáférés a forráskódhoz, teljes testreszabhatóság, magyar nyelvi csomag és kiegészítő modulok telepítési lehetősége!

Ha nincs megfelelő eszközparkod, mi elvégezzük az összes üzemeltetési feladatot: installálás és konfigurálás, folyamatos monitorozás, napi biztonsági mentés, 24/7 rendelkezésre állás.

További információk

API

API és REST API lehetőségek elérhetőek mind a cloud, mind a self-hosted verziók esetén, melyek biztosítják a széleskörű kapcsolódási lehetőségeket más rendszerekhez!

Kérdésed van? Szívesen válaszolunk!

Cookie-kat használunk
Cookie preferenciák
Az alábbiakban információkat talál arról, hogy milyen célokra használjuk mi és partnereink a cookie -kat és dolgozzuk fel az adatokat. Ön módosíthatja a feldolgozással kapcsolatos preferenciáit, és/vagy megtekintheti a részleteket partnereink webhelyein.
Analitikus cookie-k Összes kikapcsolása
Funkcionális cookie-k
Egyéb cookie-k
Az Összes elfogadása gombra kattintva elfogadja a hozzájárulást. Tudjon meg többet a cookie irányelveinkről.
Preferenciák változtatása Összes elfogadása
Cookies