KÖZÖSSÉGI INTRANET

A BITRIX24 közösségi intranet

Gondolj csak bele, mennyire egyszerű a közösségi oldalakon, például a Facebookon kommunikálni? Nem is kérdés, hogy a közösségi oldalak elképesztő népszerűsége nagyrészt annak köszönhető, hogy a korábbi módszerekhez képest jelentősen egyszerűbbé teszik az egymással való kommunikációt. Képzeld el, milyen nagyszerű lenne ezt a hatékony és gyors kommunikációs módszert beépíteni céged mindennapjaiba! A Bitrix24 kiváló eszközöket kínál a feladatkezelésre, fájlmegosztásra és a munkaidő nyomon követésére, hogy a lehető leghatékonyabbá tegye a munkát és a munkahelyi kommunikációt. Használd az BITRIX24-et az irodából vagy bárhonnan máshonnan az ingyenes mobilos applikáció segítségével!

Vállalati hírfolyam (Activity Stream)

Az Activity Stream egy egységes, interaktív hírfolyam, ahol minden változás, partnerfelvétel és új feladat megjelenik. Az hírfolyamban minden munkával kapcsolatos, közösségi vagy bármilyen más esemény megjelenhet. Minden dolgozód tisztában lehet vele, hogy éppen milyen munka folyik a cég egyes részlegein, beszélgetéseket folytathat és ami a legfontosabb, kiválaszthatja, hogy milyen események jelenjenek meg a hírfolyamban, hiszen az Activity Streamet minden felhasználó kedvére személyre szabhatja. A BITRIX24 vállalati hírfolyama valós idejű frissítéseket, intelligens követési lehetőséget, értesítési lehetőségeket kínál a felhasználók számára és akár az egész cégre vonatkozó bejelentéseket is könnyedén közzé tehetsz vele. Időzíthetsz eseményeket, csatolhatsz fájlokat ás azonnali visszajelzéseket kaphatsz dolgozóidtól, munkatársaidtól – mindezt saját, személyre szabott Activity Streameden belül.

A „Like!” gomb

Az Activity Stream amellett, hogy személyre szabott, interaktív is. Hozzászólhatsz az egyes eseményekhez közvetlenül a főfelületről, a feladat- és képnézegetőt is elérheted anélkül, hogy el kéne navigálnod az oldalról és a Like gombbal kedvelheted a neked tetsző bejegyzéseket, történéseket. A kedvelés nemcsak véleménynyilvánítás a dolgozók felé, de a keresést is befolyásolja, hiszen a minél többször „like-olt” bejegyzések előkelőbb helyen jelennek majd meg a keresési eredményekben. Érdemes tehát kedvelni a fontos tartalmakat.

Beszélgetések

A beszélgetés funkció jelentősen megkönnyíti a közös munkát egy adott feladat vagy egy közösen szerkesztett dokumentum esetében. Ha új beszélgetést kezdeményezel az Activity Streamben, mondandódhoz dokumentumot vagy képet is csatolhatsz. Privát beszélgetéseket is kezdeményezhetsz egy vagy több kollégáddal és bármikor hozzáadhatsz új résztvevőket. Személyes üzeneteket a BITRIX24 azonnali üzenetküldő felületéről is küldhetsz.

Képgaléria

A képgaléria (Photo Gallery) segítségével a feltöltött képek tetszés szerint kezelhetőek. Bármennyi galériát létrehozhatsz, akár mindegyik felhasználónak és munkacsoportnak lehet külön albuma. Töltsd fel képeidet gyorsan, akár többet is egyszerre, kedveld mások fényképeit és kommentáld őket! A képgaléria szintén szorosan összefügg az Activity Streammel, hiszen a frissen feltöltött kép fájlok előnézete automatikusan megjelenik rajta, ahol aztán szabadon lehet kedvelni, nézegetni és hozzászólni. A kis képre rákattintva azonnal megjelenik a teljes méretű verzió, anélkül, hogy el kéne navigálnod az Activity Streamből.

Jelvények

A jelvények (Badges) remek eszközt jelentenek a motivációra. Használd őket bátran, hogy kimutasd elismerésed dolgozóid, kollégáid irányába. Ezek a jelvények apró díjak, melyeket a vezetők és az egyes munkafolyamatok felügyelői adhatnak a jó munkát végző dolgozóknak. Ezek az Activity Stream mellett a megjutalmazott felhasználó profiljában is megjelennek.

Bejelentések

Ne hagyd, hogy dolgozóid lemaradjanak egy-egy bejelentésről! Ha fontos bejelentést szeretnél közzétenni és azt szeretnéd, hogy mindenki lássa azt, válaszd ki a Bejelentés (Announcement) üzenettípust az Activity Streamben. A bejelentések sárga színnel kiemelve jelennek meg a főoldal jobb felső sarkában és mindaddig láthatóak maradnak, amíg az adott felhasználó rá nem kattint a „Láttam” (Mark as read) gombra.

Egyesítés a közösségi oldalakkal

Kapcsold össze intranetes felhasználói fiókodat a közösségi oldalakon található profiljaiddal, így a munkakezdésre vagy az egy-egy feladat befejezésére vonatkozó információk bejegyzésként megjelenhetnek akár a Facebook vagy Twitter profilodon is.

PROJEKTMANAGEMENT

FELADATKEZELÉS

A BITRIX24 olyan vállalati funkciókkal bír, melyek segítenek növelni a hatékonyságot mind az egyéni, mind a csoportos munka során. Dolgozóid összeírhatják saját feladataikat, te is kioszthatsz nekik teendőket, a megkapott feladatokat pedig saját belátásuk szerint akár átadhatják kollégáiknak. Minden egyes projektnek lehet saját munkacsoportja, ahol csak az azzal kapcsolatos fájlok, feladatok, hozzászólások kerülnek megosztásra és csak az oda meghívott személyek léphetnek be. Figyelemmel követhető, hogy ki mennyi időt töltött az egyes feladatok végrehajtásával és ez megfigyelhető az adott munkacsoporthoz tartozó naptárban is. Emellett az Extranetben is létrehozhatsz projekteket, ahol az ügyfelek vagy a külsős partnerek aktívan részt vehetnek azok végrehajtásában és figyelemmel követhetik azok állapotát.

Munkaidő kezelés a feladatoknál

Az munkaidő kezelés funkció segítségével több feladatot fejezhetsz be időben és megláthatod, hogy melyek azok a feladatok, melyek túlnyúlhatnak a kiszabott határidőn, ha nem kezdesz el sürgősen foglalkozni velük. A vezetők és felügyelők beállíthatják, hogy melyik munkafolyamatra mennyi időt szánnak, majd ezt összehasonlíthatják azzal, hogy a valóságban mennyi ideig tartott a végrehajtásuk. A hónap végén minden részlegről és minden dolgozóról kérhető egy jelentés, melyben benne van, hogy ki mennyi időt töltött a feladatok végrehajtásával.

Feladatok nyomon követése

A BITRIX24-ben lehetőséged van nyomon követni minden egyes feladatot, így nem kell attól tartanod, hogy megfeledkezel egy különösen nagy figyelmet kívánó feladatról. A rendszer jelzi, ha neked vagy kollégádnak olyan feladatai vannak, melyeknek valami hiányosságuk, hibájuk van, például ha lejárt a határidejük, a megbízott felügyelő nem hagyta jóvá vagy a feladatot kiadó személy elfelejtett határidőt beállítani. Ez az eszköz jelentősen megkönnyíti a vezetők munkáját, hiszen jól átlátható rendszerbe rendezi a teendőket, azok állapotát és az értük felelős részlegeket, munkacsoportokat, dolgozókat.

Teendőlisták

Írj össze egy listát azokból a lépésekből, melyek az adott feladat végrehajtásához szükségesek. Ez különösen akkor kényelmes és jó megoldás, ha egy összetett, több résztvevős feladat vár elvégzésre. 

A végrehajtásra kijelölt dolgozók kipiálhatják azokat a pontokat, melyekkel már elkészültek vagy újabbakat adhatnak hozzá. Elég egy gyors pillantás, hogy még pontosabb képet kapj arról, hol is tartanak az egyes munkafolyamatok.

Gantt-diagram

A feladatokat és alfeladatokat megtekintheted egy Gantt-diagramban, melyből kiderül azok jelenlegi állapota, a végrehajtásukért felelős személyek kiléte és a feladatok egymáshoz képesti időrendi sorrendje. Ez egy pillantásra teljes képet ad az egyes projektek pillanatnyi állásáról, sőt, akár a lehetséges késésekről és azok okairól is. A kiadott feladatok bármikor módosíthatóak, akár a Gantt-diagramból is, legyen szó akár a határidő meghosszabbításáról, új alfeladat létrehozásáról vagy bármilyen más változtatásról. Minderről a végrehajtásra kijelölt dolgozók azonnali értesítést kapnak.

Projektek

Létrehozhatsz különböző munkacsoportokat, projekteket, melyekhez hozzáadhatsz dolgozókat. Természetesen ezeken a projektoldalakon belül is működnek a BITRIX24 közösségi és munkaszervező eszközei, melyek megkönnyítik a közös munkát és eredményesebbé teszik a kommunikációt. A projektek olyanok, mint egy miniatűr intranet a nagy rendszeren belül, melyekben nemcsak fontos dokumentumok és adatok vannak, de remek helyet biztosítanak az adott projekttel, részleggel kapcsolatos megbeszéléseknek, feladatkiosztásnak, teljesítményfigyelésnek és tervezésnek.

Feladatokkal kapcsolatos jelentések

A feladatokkal kapcsolatos jelentések (Task Reports) segítségével könnyedén megtudhatod, hogy beosztottjaid mennyi időt töltenek egy-egy feladat vagy projekt befejezésével. Ennek a kényelmes eszköznek a használatával azt is láthatod, hogy hány feladat vár még elvégzésre, melyek azok, amik már készen vannak és amiken jelenleg is dolgoznak. Az alapbeállításoknak megfelelően jelentést lehet kérni hetente, havonta vagy évente, de akár kedved szerint beállíthatsz tetszőleges dátumokat is. A hatékonysági jelentés (Efficiency Report) segít megmutatni, hogy mennyire végeztek hatékony munkát az egyes projektek résztvevői. A vállalati vezetők számára szintén nagy segítséget nyújt annak megítélésében, hogy mennyire hatékonyak az egyes részlegek vagy éppen a vállalat maga. Minden jelentés könnyedén lementhető Excel-fájlként.

Jelentéskészítő

A jelentéskészítő (Report Builder) segítségével egyéni jelentéseket hozhatsz létre, megadhatod, hogy mi szerint összesítse a rendszer, hogyan szűrje az adatokat és milyen módon és formában jelenjenek meg a az eredmények a végső jelentésben. A sokoldalú jelentéskészítő segítségével könnyedén összegyűjtheted a szükséges adatokat és felmérheted a hatékonyságot, az eredményességet és a munkavégzésre áldozott időt.

Extranet

Az Extranet egy biztonságos, elkülönített helyet biztosít, ahol a munkacsoportok megoszthatók olyan külsős személyekkel, mint az ügyfelek, partnerek és szolgáltatók. A BITRIX24 minden funkciója elérhető az Extraneten belül, de a külsős felhasználók csak abban a munkacsoportban fognak tudni tevékenykedni, melyhez hozzá vannak adva és csak azokkal a felhasználókkal fognak tudni kapcsolatba lépni, akik szintén benne vannak az adott csoportban.

CRM

Ügyfélkapcsolat-kezelés

A BITRIX24-ben található ügyfélkapcsolat-kezelő platform segít rendszerezni és figyelemmel követni a potenciális és a már meglévő ügyfelekkel, partnerekkel, ügynökökkel és egyéb személyekkel való interakciókat. A BITRIX24 által kínált CRM rendszerben lehetőség van a kontaktokkal történő interakció és a velük kapcsolatos egyéb események kezelésére és eltárolására. Minden velük kapcsolatos új esemény (telefonhívások, üzenetváltások, találkozók, stb.) könnyedén nyomon követhető és jövőbeni interakciók is megtervezhetőek, feladatként beütemezhetőek.

Interakció-kezelés

Az ügyfélkapcsolat-kezelő rendszerben olyan eszközök találhatóak, melyek segítségével könnyedén importálhatóak és exportálhatóak az ügyféladatok, létrehozhatóak jelentések, elemzések és tetszés szerint csoportosítható a célközönség. Emellett a lehetséges ügyfelek (leadek) esetében például eldönthető, hogy melyik értékesítési munkatárs dolgozzon majd velük, pontosan melyik marketing kampánnyal kapcsolatban keressük fel, elemezhetünk marketing-kampányokat és megadhatjuk, hogy kinek legyen hozzáférése az egyes üzletekhez és leadekhez és kinek ne. A CRM-felület kényelmes, könnyen átlátható és tartozik hozzá egy csak a CRM részre vonatkozó Activity Stream. Ez a hírfolyam egy univerzális felület, melyen keresztül könnyedén lehet teendőket (hívást, e-mailt, találkozót) hozzárendelni egy vagy több ügyfélhez vagy leadhez.

Jelentések és értékesítési tölcsér

Vess egy gyors pillantást az értékesítési tölcsérre vagy angol kifejezéssel sales funnelre, hogy azonnali képet kapj az éppen folyamatban lévő tranzakciókról és azok pillanatnyi állapotáról. A tölcsérhez könnyedén hozzáadhatsz különböző állapotokat, melyek mind külön sávokként, eltérő színekkel jelennek majd meg a könnyű áttekinthetőség érdekében. A diagram által mutatott adatok a tölcsér alatt egy táblázatban is megtekinthetőek.

Számlázás a CRM-ből

A BITRIX24 CRM felületén pillanatok alatt létrehozhatsz személyre szabott számlákat. Elég kiválasztanod az ügyfelet, akinek a nevére ki szeretnéd állítani a számlát és a rendszer automatikusan behelyettesíti az adatait az űrlapba. Villámgyorsan létrehozhatsz új termékeket és szolgáltatásokat, melyeket a későbbiekben szintén elég lesz csak kiválasztani a listából. Ha elkészült a számla, közvetlenül a CRM-ből elküldheted a kiválasztott ügyfélnek e-mailen keresztül, elmentheted PDF formátumban és akár ki is nyomtathatod.

Mobil CRM

Az ügyfélkapcsolat-kezelő felület a mobilos alkalmazáson keresztül is elérhető, így akkor megtalálhatsz bármilyen ügyfelekkel kapcsolatos információt, ha épp nem vagy az irodában. Az applikációval hozzáadhatsz új neveket, szerkesztheted a már felvitt ügyfele kadatait és akár számlát is kiállíthatsz. Használhatod a termékkatalógust, böngészhetsz a jelenlegi és leendő ügyfelekkel kapcsolatos események között és még hívásokat is kezdeményezhetsz.

Töltsd le az alkalmazást az Apple App Store-ból vagy a Google Play Marketről és használd okostelefonodon vagy tableteden.

E-mail küldés az ügyfeleknek

Küldj levelet a már meglévő ügyfeleidnek és leendő partnereidnek egyenként vagy akár csoportosan is. Csatolj fájlokat a mailedhez számítógépedről vagy akár a BITRIX24-ből.

Létrehozhatsz sablonokat, melyekkel utána pillanatok alatt küldhetsz ki formaleveleket. Ha válasz érkezik arra az e-mail címre, melyet a CRM-ben használsz, akkor azt a rendszer automatikusan elmenti és a megfelelő ügyfélhez párosítja.

Ügyfelek hívása

Hívásokat kezdeményezhetsz közvetlenül a CRM felületről a Zingaya VoxImplant segítségével. Böngészőből vagy asztali alkalmazásról is indíthatsz netes hívást, melynek díja kedvezőbb, mint a Skype-é. Fel is veheted azokat a hívásaidat, melyeket a CRM-ből indítasz.

Hozzáférési jogok szerkesztése

A BITRIX24-ben egyszerű és rugalmas módon szabhatod meg, hogy ki milyen információkhoz férjen hozzá az ügyfélkapcsolat-kezelő rendszerben. Minden csoport, részleg vagy egyéni felhasználó esetében beállíthatod, hogy milyen szerepet tölt be a cégen belül (értékesítési vezető, csoportvezető, stb.), ezek pedig meghatározhatják a hozzáférés mértékét.

Üzleti folyamatok a CRM-ben

Létrehozhatsz interaktív folyamatábrákat az ügyfelek és leadek számára, melyek mindenféle lépést és tevékenységet tartalmazhatnak, például e-mail küldés, feladatok létrehozása, stb. Beállíthatod, hogy a folyamatábrán az egyes feladatok, lépések teljesülése automatikusan megváltoztassa az egyes üzletes állapotát, új adatok kerüljenek be a különböző üzletfelekkel kapcsolatos űrlapokba vagy akár lezárttá váljon egy üzlet.

Tekintsd meg ezt a videót, hogy bővebb képet kapj az automatizált folyamatábrák létrehozásáról és működéséről. A videó megmutatja, hogyan hozhatsz létre egyszerűen folyamatábrákat és miként állíthatod be, hogy a CRM automatikusan értesítést küldjön a felhasználóknak, ha változás történik

Összehangolás a weboldaladdal

Ha a weboldaladon van rendelési vagy egyéb űrlap, akkor a BITRIX24 segítségével az onnan beérkező adatok automatikusan eltárolásra kerülhetnek a CRM-ben.

Kapcsold össze a Bitrix Site Managerrel készített webáruházadat a CRM-mel és a megrendelések, megrendelők adatai automatikusan mentésre, frissítésre kerülnek a CRM-ben.

DIGITÁLIS IRATTÁR

Dokumentumkezelés

Ha feltöltöd fájljaidat a BITRIX24-be, akkor azok elérhetővé válnak annak erőteljes, interaktív fájlkezelő rendszerében. Legyen szó prezentációkról, dokumentumokról, videókról vagy bármilyen más fájlról, kedved szerint letölthetővé, szerkeszthetővé teheted azt mások számára, de akár privát használatra is megtarthatod és megtagadhatod mindenki más számára a hozzáférést. A kereső segítségével bármilyen feltöltött fájlt könnyedén megtalálhatsz.

Nézd meg a Bitrix24 weboldalára felkerült új videót, mely remekül bemutatja azt az átlátható dokumentumkezelő rendszert, melyet a BITRIX24 is használ. Nézd meg, milyen egyszerűvé válik a segítségével a szerkesztés, megosztás és letöltés.

Személyes és megosztott dokumentumok

Minden felhasználói profilon belül található a fájlok (Files) menüpont. Ez egy személyes felület, melyhez a munkatársaknak nincs hozzáférési joguk. Ide minden dolgozó bátran feltöltheti a személyes fájljait és nem kell attól tartania, hogy bárki is látni fogja őket. Található azonban itt egy Megosztott fájlok (Shared files) mappa is, ahová a másokkal is megosztani kívánt dokumentumok kerülhetnek. Egy-egy fájl vagy mappa hozzáférhetősége külön-külön is beállítható.

Minden BITRIX24-be feltöltött dokumentumhoz tartozik egy változásnapló (Change Log). Amikor egy új változatot feltöltesz, a dokumentum előző változata nem törlődik, hanem egy mentés készül róla, melyet később bármikor visszaállíthatsz. A változásnaplóban az is látható, hogy az egyes verziókat ki és mikor készítette.

Könnyű szerkeszthetőség

Szerkeszd munkatársaiddal közösen a dokumentumokat egyenesen az Activity Streamből, írj hozzászólásokat, tölts fel frissebb verziót, olvasd a visszajelzéseket és kövesd figyelemmel a fájllal kapcsolatos változásokat valós időben! Lehetővé teheted a szerkesztést mindenki számára, aki részt vesz az adott beszélgetésben, de akár arra is kérheted őket, hogy az általuk javasolt új verziót hozzászólásként töltsék fel. Ha te és kollégáid befejeztétek a szerkesztést, elmenthetitek a kész dokumentumot a BITRIX24-ben, letölthetitek azt a számítógépetekre vagy egyszerűen csak otthagyhatjátok az Activity Streamben. A BITRIX24 segít egyszerűen megjelölni az értékes vagy fontos dokumentumokat: egyszerűen csak kattints a Like gombra. A több kedvelést kapott dokumentumok előkelőbb helyen szerepelnek majd a keresési eredmények között.

Bitrix24.Drive

A Bitrix24.Drive segít a számítógéped és az BITRIX24 közti fájlszinkronizálásban. Elég, ha a feltölteni kívánt fájlt az erre a célra kijelölt mappába mented a számítógépeden és az rögtön megjelenik a BITRIX24-n is.

Network Drive Mapping

Hozzárendelheted bármelyik dokumentum könyvtáradat egy hálózati meghajtóhoz a számítógépeden. Ezt mindössze két kattintással megteheted a WebDav segítségével. Ez azt jelenti, hogy akár Windowst, Mac OS-t vagy Linuxot használsz, feltöltött fájljaidat a lokálisan, az operációs rendszer intézőjét, fájlkezelőjét használva megtekintheted.

Dokumentumok létrehozása és szerkesztése online

Nem kell öltönyben és nyakkendőben ülnöd az irodában ahhoz, hogy a BITRIX24-re fájlokat tölthess föl! A Google Docs-szal és a MS Office webes applikációival való integrációnak köszönhetően a böngészőben létrehozhatsz dokumentumokat, prezentációkat, majd azokat feltöltheted és hozzárendelheted egy feladathoz vagy csatolhatod egy beszélgetéshez az Activity Streamben. Google vagy Microsoft felhasználói fiókod segítségével könnyedén megnyithatsz és szerkeszthetsz minden dokumentumot, mely a BITRIX24 fiókod alá van feltöltve. A közös szerkesztés és dokumentumkezelés ezzel a módszerrel is működik.

Szerkesztés MS Office-ban

Könnyedén szerkesztheted BITRIX24-re feltöltött Word vagy Excel dokumentumokat az Internet Explorer vagy a Mozilla Firefox segítségével. Ha megnyitsz egy fájlt, az a többiek számára automatikusan hozzáférhetetlenné válik, így nem kell attól tartanod, hogy idő közben mások is beleszerkesztenek a munkádba. A többiek ekkor a BITRIX24 felületén látni fogják, hogy az adott dokumentum éppen szerkesztés alatt áll. Amint a dokumentumot bezárod és elmented, az ismét elérhetővé válik mindenki számára.

Gyors keresés

A BITRIX24 egy erőteljes keresőfunkcióval rendelkezik, mely a dokumentumok mellett a felvételekben, üzenetekben, kommentekben és más helyeken is keres, hogy biztosan megtalált az általad kívánt információt. A frissen feltöltött tartalmakat azonnal indexálásra kerülnek, így rögtön megtalálhatóvá válnak bárki számára. A keresési eredményeket a Like-ok is befolyásolják, ezért érdemes megnyomni a Like gombot az olyan tartalmak esetében, melyekre valószínűleg még szükségünk lesz és amire nagy valószínűséggel rákeresünk majd a jövőben. Ha keresel valamit és elkezdesz gépelni, a rendszer azonnali keresési ajánlatokkal igyekszik majd megkönnyíteni a dolgodat.

MUNKAIDŐ

Időkezelés

Az időkezelésre szolgáló eszközök anélkül alakítanak ki nagyobb fegyelmet dolgozóid munkarendjében, hogy azok nyomás alatt, megfélemlítve éreznék magukat. A rendszer figyelemmel követi, hogy ki mikor kezdi meg a munkaidejét, mikor fejezi be azt (clock in – clock out) és mikor tart szünetet. Emellett a BITRIX24 segítségével könnyen és kényelmesen megtervezhető a munkanap menete, rendszerezhetőek és fontossági sorrendbe állíthatók a feladatok. A rendszer elmenti az így kinyert adatokat, melyek minden dolgozó esetében a teljesítményjelentés alapjává válnak.

Teljesítményjelentések

Milyen gyakran készítenek dolgozóid jelentést saját munkájukról? A BITRIX24 segítségével könnyedén kaphatsz jelentést eredményességükről, teljesítményükről naponta, hetente vagy havonta. A jelentés elküldése előtt a rendszer minden esetben értesíti a dolgozókat, akik megjegyzést fűzhetnek hozzá vagy egyéb beállításokat eszközölhetnek, mielőtt ténylegesen elküldenék a jelentést. Azt is megtervezhetik, hogy milyen terveik vannak, milyen feladatokat szeretnének elvégezni a következő jelentésig és ugyanilyen formában azt is elküldhetik a vezetőnek. A jelentést a kijelölt vezető kapja meg, aki pozitív vagy negatív értékelést adhat rá és akár hozzászólást is fűzhet hozzá. A jelentések minden dolgozó számára láthatóak lesznek a rájuk adott értékeléssel együtt.

Naptár

Szeretnéd megszervezni a munkát, beidőzíteni az egyes folyamatok egy egyszerű, könnyen átlátható felületen? A BITRIX24 személyes naptárai segítségével lehetőséged van erre és az elkészült naptárak könnyedén megoszthatóak a munkatársakkal a rendszeren belül, mobil felületeken is jól láthatóak és akár e-mailben is elküldhetőek. Használd az emlékeztető funkciót és soha többé nem kell attól tartanod, hogy megfeledkezel egy fontos találkozóról. A naptár mobil eszközökön is kiválóan alkalmazható, így ha valamilyen változás történik út közben, bármikor értesítheted kollégáidat iPhone-odról, iPadedről vagy androdidos készülékedről.

Meetingek és eligazítások

Kétség sem férhet a meetingek fontosságához. A BITRIX24 meeting tervezője képes a meghívások és a válaszok kezelésére is, valamint könnyedén megtervezhető és felvázolható vele a meeting tervezett menete. Figyelemmel követhető a meeting időtartama és annak eredménye is, az adatok pedig mentésre kerülnek egy naplófájlba. A kimaradt pontok pedig egyszerűen áttehetők a következő meetingre.  

Hiányzási lista

A hiányzási lista (Absence Chart) tulajdonképpen nem más, mint egy naptár, mely azt mutatja, hogy ki mikor nem lesz bent az irodában. Egy pillanat alatt megtudhatod, hogy mely dolgozóid nem állnak majd a rendelkezésedre a következő napokban, hetekben és mikor térnek vissza.

HR & szervezés

Találd meg a körülötted lévőket

Csakúgy, mint a közösségi oldalak esetében, a BITRIX24-ben is az emberek állnak a középpontban. Egyszerűen csak kattints az Alkalmazottak (Employees) menüpontra, hogy egyszerűen megtaláld alkalmazottaid elérhetőségeit vagy a különböző szűrők segítségével rátalálj a legmegfelelőbb dolgozódra egy adott feladat elvégzéséhez. Ha a listában megjelenő személyek valamelyikére rákattintasz, akkor megtekintheted a profiloldalát. Minden nyilvános információt megtalálsz itt az adott dolgozóról, emellett azonnali üzenetet is küldhetsz neki vagy kommentet fűzhetsz a blogbejegyzéseihez vagy fényképalbumaihoz. Az alkalmazottkönyvtár amellett, hogy egy egyszerűen és kényelmesen alkalmazható eszköz, könnyedén szinkronizálható például az Outlookkal vagy a CardDAV-val, a benne található adatok pedig kiexportálhatóak egy Excel táblázatba. Szinkronizáld alkalmazottlistádat mobil eszközeiddel és néhány egyszerű ujjmozdulattal megtalálhatod dolgozóid szükséges adatait.

Vállalati pulzus

A vállalati pulzus (Company Pulse) eszköz nagy segítséget nyújt abban, hogy dolgozóid mindennapjainak a részévé váljon a BITRIX24. A grafikon remek betekintést nyújt abba, hogy dolgozóid mely eszközöket használják a leggyakrabban és hogyan épül be a BITRIX24 a mindennapi munkába cégednél. A vezetők előre megírt magyarázó és bemutató szövegeket küldhetnek dolgozóiknak az Activity Stream segítségével, hogy tovább bátorítsák őket a különböző BITRIX24 nyújtotta eszközök használatára.

Találd meg dolgozóidat könnyen!

Még csak a meg sem kell érintened a billentyűzetet, hogy megtaláld azt a beosztottadat, akit keresel. A BITRIX24 vállalati struktúra rendszerében kiválóan lehet navigálni mindössze kattintások segítségével. A dolgozók alapesetben ábécésorrendben jelennek majd meg, de könnyedén csökkentheted a találatok számát például a pozíció szerinti szűréssel. Ha név szerint keresel, elég mindössze a név egy részét beírni.

Szervezeti ábra

A szervezeti ábra (Company Structure) megmutatja a céges hierarchiát a különböző osztályokkal és alosztályokkal együtt. Nyisd meg a legrelevánsabb osztályt, hogy kedvedre kiválaszthasd az adott munkára legalkalmasabb beosztottadat. A struktúra különböző beállításai a közösségi intranet sok funkcióját befolyásolják, például, hogy kik kapják meg az egyes jelentéseket, ki adhat feladatokat kinek, stb. Az osztályvezetők minden beosztottjuk minden feladatát láthatják.

Kapcsold össze e-mail fiókjaidat a rendszerrel

Többé nem kell azzal vesztegetnek a drága idődet, hogy sorban megnézegeted az e-mail fiókjaidat. A BITRIX24-ben egyszerűen beállítható, hogy értesítést kapj új levél érkezése esetén, akár MS Eschange-et, iClodot, Gmailt, Outlookot vagy bármi márt használsz levelezésre. A BITRIX24 ezen funkciója különösen hasznos akkor, ha egy másik számítógépről jelentkezel be a rendszerbe, ahol nincsenek beállítva e-mail fiókjaid.

Hozzáférési engedélyek

Dolgozóid csak azokat az információkat fogják látni, melyeket szeretnéd, hogy lássanak. Beállíthatsz külön hozzáférési engedélyeket osztályoknak, munkacsoportoknak, de akár egy-egy embernek is külön-külön. A BITRIX24-ben könnyedén elrejthetsz dokumentumokat, CRM-adatokat, egész munkacsoportokat és minden mást a kíváncsi szemek elől. A hozzáférési beállítások a keresési eredményeket is befolyásolják. Ha a keresőszó egy olyan dokumentumra, fájlra, stb. mutat, melynek megtekintéséhez az adott személynek nincs engedélye, akkor az nem fog megjelenni a találati listában.

IP-alapú hozzáférés-korlátozás

Beállíthatod, hogy egyes felhasználók csak bizonyos IP-címekről léphessenek be BITRIX24 fiókjukba. Megszabhatod például, hogy egyesek kizárólag az irodai gépekről tudjanak belépni, míg másoknak adhatsz belépési engedélyt otthoni gépükről is, akikben pedig a legjobban bízol, azoknak megengedheted, hogy bárhonnan belépjenek.

Közös munka az Extraneten

Az általunk kínált közösségi intraneten nemcsak kollégáiddal és beosztottjaiddal dolgozhatsz együtt, de olyan külsősökkel is, mint a partnerek, ügyfelek, stb. Meghívhatsz külső felhasználókat az Extraneten létrehozott munkacsoportokba, ahol közösen dolgozhattok bizonyos projekteken vagy feladatokon. Ezek a felhasználók egy külön listán jelennek majd meg, így mindig tudni fogod, hogy éppen ki dolgozik az Extraneten.

Listák

A listák segítenek a rekord-alapú adatok könnyed kezelésében. Remekül alkalmazhatóak többek között termékkatalógusokhoz, beszállítói könyvtárakhoz, kiadási listákhoz, stb. A listákban tárolt adatokat könnyedén szűrheted, rendszerezheted, táblázatos formába rendezheted, beállíthatod a hozzáférési jogokat és exportálhatsz, importálhatsz adatokat. A listák szinte végtelen számú lehetőséget kínálnak.

Webes űrlapok

A webes űrlapok (Web Forms) modullal különböző űrlapokat készíthetsz és tehetsz közzé, legyen az akár valamilyen felmérés, adatkérés vagy egy egyszerű kommentbox. Segítségével könnyedén gyűjthetsz adatokat mind cégeden belülről, mind kívülről. (Ez a funkció nem elérhető a cloud verzióban).

e-Learning

Hozz létre online tréningeket, állíts össze teszteket és vizsgáztasd dolgozóidat az eLearning funkció segítségével! Nincs semmiféle megkötés, annyi tréninget és tesztet tervezhetsz dolgozóid vagy az Extranetre meghívott felhasználóid számára, amennyit csak szeretnél. Az elért eredményesek természetesen tárolásra kerülnek, így ezek mindig elérhetőek, nyomon követhetőek és összehasonlíthatóak lesznek. (Ez a funkció nem elérhető a cloud verzióban.)

Fejlett integrációs és szinkronizációs lehetőségek

A BITRIX24-vel könnyedén szinkronizálhatóak az MS Outlookban található feladatok, kapcsolatok és naptárak. Az MS Exchange Server 2007/2010 Connectornak köszönhetően az MS Exchange-ből is könnyedén átviheted kapcsolataidat, feladataidat és naptáraidat az intranetre. A BITRIX24 a CalDAV és CardDAV formátumokat is támogatja, így Google és Apple termékekkel is használható. Termékünk emellett az Active Directory/LDAP támogatást is biztosítja, melynek az adatkezelés szempontjából van jelentősége.

Testreszabhatóság

Intraneted már akár néhány kattintás segítségével testre szabhatod. A BITRIX24 támogatja az Ajaxot és az Active-X-et és egy adaptív felülettel is rendelkezik, mely drag-and-drop módszerrel is testre szabható. Az intranet teljes forráskóddal és nyilvános API-val áll vásárlóink részére, akik így kedvükre változtathatják annak tartalmát és megjelenését. Az előre definiált témák és színsémák mellett kedved szerint létrehozhatsz teljesen új megjelenéseket BITRIX24 példányodnak. (Ez a funkció nem elérhető a cloud verzióban).

Több divízió

A BITRIX24 lehetőséget biztosít arra, hogy az egyes osztályoknak vagy divízióknak saját intranetük legyen. Ez különösen akkor hasznos, ha egy nagy cégnek különböző helyeken vannak irodái, kirendeltségei, melyek önállóan működnek és mindegyiknek megvan a saját területi vezetője. Minden kirendeltségnek lehet saját intranete, saját vállalati struktúrával. Egy adott dolgozónak így lehet felhasználói fiókja a teljes cég mellett az adott kirendeltség, sőt, az adott osztály külön bejáratú intranetén is. (Ez a funkció nem elérhető a cloud verzióban).

KOMMUNIKÁCIÓ

Azonnali üzenetküldés

A beépített üzenetküldő rendszer rendszerértesítéseket küld a felhasználóknak és azonnali üzenetküldésre is használható. Minden elküldött és fogadott üzenet elmentésre kerül, így később könnyedén visszakereshető. Mindig a legfrissebb üzenet kerül legfölülre. Az üzenetküldő felületen található egy kereső, melynek segítségével könnyedén megtalálhatod bármelyik munkatársadat, dolgozódat. Beállíthatod állapotodat elérhetőre vagy elfoglaltra. Amennyiben az utóbbit választod, új üzenet esetén nem fog felugrani az azonnali üzenetküldő ablak, hogy ne szakítson félbe a munkában, de egy kis számláló mutatni fogja üzeneteid számát, így nem fogsz megfeledkezni róluk.

Csoportos chat

Hívd be egyszerre több kollégádat egy beszélgetésbe és chatelve, kényelmesen beszéljétek meg a közös projekt kapcsán felmerülő kérdéseket. A résztvevők lehetnek az intranet és az extranet tagjai is, a beszélgetés pedig elnevezhető és elmenthető minden felhasználó chat-történelmébe.

Mobil alkalmazás

Az ingyenes mobil alkalmazás használatával bárhonnan bejelentkezhetsz a vállalati rendszerbe és dolgozhatsz a projektjeiden. Az alkalmazás a BITRIX24 chat funkcióját is támogatja, az új üzenetekről akkor is kapsz értesítést, ha az alkalmazás éppen nincs megnyitva. Mindemellett megnézheted kollégáid, beosztottjaid profilját, elolvashatod a friss vállalati híreket az Activity Streamben, kezelheted a fájljaidat, figyelemmel követheted a feladatokat, időzíthetsz eseményeket, kommentálhatsz, kedvelhetsz és kezelheted az ügyfélkapcsolatokat.

Asztali alkalmazás

Telepítsd az asztali alkalmazást, hogy a böngésződön kívül is kommunikálhass munkatársaiddal. Az asztali alkalmazás az azonnali üzenetküldőt tartalmazza kontaktlistával, állapotállítási lehetőséggel, csoportos chattel és fájlszinkronizálással. Tanulj meg többet a BITRIX24 asztali alkalmazásról!