A BITRIX24 social CRM rendszerét már több, mint 3.500.000 felhasználó

és több, mint 500 ezer szervezet használja világszerte!

Érdekel a hatékony vállalati működés lehetősége? Ismerd meg és próbáld ki INGYENESEN!

A BITRIX24 rendszert használó társaságok egy, de inkább két, azaz 2 asszisztens teljes munkabérét spórolták meg eddig! Társaságonként! Évente! Hooops, hogy az több, mint 4.000.000,- forint megtakarítás egy évben!?


Szeretnéd bővebben megismerni és megnézni működés közben is? Most egyszerűen megteheted! Minden kedves érdeklődőt szeretettel várunk

2017. június 14-én, Szerdán 15:00-17:30 óráig

bitrix24 magyar bemutató

amikor egy részletes előadás keretein belül bemutatjuk BITRIX24 alapú vállalati rendszerünk innovatív, hasznos funkcióit és válaszolunk a feltett kérdésekre. Gyere el ingyenes bemutatónkra és engedd, hogy az Enterprise 2.0 világa elkápráztasson!

(A részvételi igények jóváhagyása a korlátozott számú helyek miatt, érkezési sorrendben történik!)

A rendezvény az alábbi helyszínen és időpontban kerül megrendezésre:

Módusz Irodaház Nagytárgyaló

H-1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 76. I em. Nagytárgyaló
2017. június 14-én, Szerdán 15:00-17:30 óráig

Speaker at Business Conference and Presentation.Program:

14:30 – érkezés és regisztráció
15:00

– a vállalatvezetés 7 fő fájdalma, az együttműködés és verseny paradigmái a vállalaton belül

– bevezetés a SOCIAL ENTERPRISE rendszerek világába

– social intranet avagy a vállalati közösségi portál

– projektmenedzsment, munkacsoport, mátrix szervezet és a feladatkezelés (csak egy kattintás egy teljes projekt…)

– N-dimenziós elektronikus dokumentumkezelés (dokumentumkezelés akár könyvtárstruktúra nélkül)
15:45

SZÜNET / frissítők, üdítők, kávé, tea, édes- és sós sütemények, szendvicsek

16:00

– CRM és sales (emberek, cégek, üzletek, ajánlatok és a projekt feladatkezelés kapcsolatai)

– folyamat automatizálás, workflow kezelés és hatékonyság

– kontrollálhatóság, riportok, elemzések, táblázatok, nyilvántartások

– teljes körű mail és mobil telefon integráció és az automatizmusok világa

– VOIP telefonálás, hangrögzítés és visszakereshetőség, több résztvevős videó konferencia

– integráció más rendszerekkel (honlapok; ERP rendszerek; MailChimp, Innvoice…)

– esettanulmányok a SOCIAL ENTERPRISE, BITRIX24 rendszereket használó cégek életéből

17:00 – kérdések és válaszok; kötetlen beszélgetés

17:30 – zárás

  • NévtelefonszámeMail 
    Add a new row

 

office42_fb