Szervezeti ábra és céges diagram az Office42-ben

Az Office42 szervezeti ábra (Company Structure / Organizational Chart) menüpontja alatt rendkívül egyszerű interaktív diagramokat létrehozni, melyek átlátható képet nyújtanak a cég hierarchiájáról, osztályokkal, alosztályokkal, vezetőkkel és beosztottakkal együtt. A diagram könnyedén variálható drag’n’drop módszerrel, azaz az egyes dolgozókat elég csak a megfelelő helyre húzni az egérrel. Ez az eszköz remekül használható arra, hogy egy adott osztályon belülről kiválaszd azt a dolgozót, aki a leginkább megfelelő lenne egy adott feladatra. A vállalati struktúra természetesen össze van hangolva a közösségi intranet több más funkciójával is, így például a jelentések küldésével, feladatok kiosztásával, munkafolyamatok kiosztásával, stb. Egy csoport vezetője például az összes beosztottja összes feladatát látni fogja.

Interaktív szervezeti ábrakészítő

Céges médiagaléria

A szervezeti ábra eszköz segítségével könnyedén beállíthatod azt is, hogy az egyes csoportok, osztályok tagjainak mihez legyen hozzáférése és milyen információkat láthasson az Office42-n belül. Ez különösen jól jön akkor, ha új alkalmazottat veszel föl. Ilyenkor elég csak hozzáadnod valamelyik osztályhoz, így automatikusan rá is igazak lesznek az adott osztály hozzáférési korlátozásai. Emellett azt is beállíthatod, hogy az egyes osztályoknak mettől meddig szól a munkaidejük. Természetesen lehetőséged van arra is, hogy egy-egy dolgozónak egyéni jogosultságokat és munkaidőt szabj meg.

Vállalati információk, a vállalat filozófiája, vállalati videók és fényképalbumok szintén könnyedén megjeleníthetőek az Office42 eszközeit használva.

Az Office42-ben létrehozhatsz munkacsoportokat, melyek elősegítik a hatékony közös munkát egy-egy projekt esetében. Ezek sikeresen egyesítik az egyes csoportok vagy osztályok tagjait egy biztonságos és kényelmes csoportba, ahol eredményesen támogathatják egymás munkáját. A munkacsoportoknak sajt hírfolyamuk (Activity Stream), naptáraik, feladataik, listáik, fájlfeltöltő és tároló felületeik vannak. Csoportok létrehozhatók azonos érdeklődési körrel rendelkező dolgozók számára is, ahol tapasztalataikat megoszthatják egymással. Egy csoport lehet nyilvános, de akár rejtett is.

Egy munkacsoport főoldala

Egy Extranet csoport hírfolyama

Az Extranethez biztonságosan hozzáadhatsz olyan külsős felhasználókat, mint az ügyfelek, partnerek, beszállítók, stb. Az Extranetre meghívott felhasználók semmilyen céges vagy egyéb információhoz nem fognak hozzáférni azon kívül, ami a munkacsoportjukban található. Az extranetes munkacsoportok ugyanolyan funkciókkal bírnak, mint az intranetesek.

A legtöbb esetben a cégeken belül a felhasználói csoportok vagy munkacsoportok a vállalat egy osztályát képviselik az intraneten belül. Előfordulhat, hogy olyan céged van, melynek több irodája, kirendeltsége van más-más helyeken, melyek önállóan működnek, eltérő feladatokat látnak el, saját vezetőjük van, stb. Ilyen estben ajánlott az Office42 BizPace Enterprie verziójának használata. A Multiple Division funkciónak köszönhetően megoldható, hogy minden irodának vagy kirendeltségnek saját intranete legyen.

Multiple Division

Minden kirendeltségnek saját intranete lehet, saját szervezeti ábrával, saját névvel és dizájnnal. Eközben természetesen megmarad az együttműködés a többi kirendeltséggel, irodával és a központi irodával is. Az Office42 BizPace Enterprise verziójával végtelen számú külön intranetet létrehozhatsz.

Tudd meg, hogyan használhatod az Office42-t HR-információs központként