Naptárak az Office42-ben

Közösségi intranetünkben minden formában és méretben találhatsz naptárakat, vannak például az egész cégre, egyes osztályokra, munkacsoportokra vonatkozó naptárak, de minden egyes dolgozó rendelkezik egy személyes naptárral is. A naptárak egyszerűen megoszthatóak, ami jelentősen megkönnyíti majd a munkádat, hiszen könnyen áttekinthető formában fogod látni egy adott osztály, munkacsoport vagy dolgozó napi terveit és feladatait. Az Office42-ben található naptárak interaktívak és könnyedén használhatóak, segítségükkel könnyedén ütemezhetőek be feladatok, foglalhatók le meeting-szobák, stb.

Személyes naptárak

Esemény ütemezés

Az Office42 naptárai teljes mértékben testre szabhatóak és minden egyes elemnél lehetőség van a láthatóság és hozzáférhetőség megadására. Ha például egy fontos tárgyalásra készülsz és annak időpontját beállítod naptáradban, megszabhatod, hogy beosztottjaid lássák, hogy adott ideig nem leszel elérhető, de ne tudjanak meg olyan részleteket, melyeket még nem szeretnél megosztani velük. Ugyanakkor lehetőség van teljesen privát események létrehozására is, melyeket sem a felettesek, sem a beosztottak nem fognak látni.

Ahogy arról már volt szó, az Office42 minden egyéni vagy csoportos eseményről értesítést fog küldeni az abban résztvevők számára. Amikor egy esemény ütemezésre kerül, a résztvevők kapnak egy értesítőt, melyben megerősíthetik vagy lemondhatják részvételüket. Az adott esemény automatikusan bekerül a csapat, munkacsoport vagy osztály naptárába, csakúgy, mint minden olyan résztvevő egyéni naptárába, aki megerősített részvételét.

Esemény meghívások

Naptár feliratkozások

Az egyes naptártakra való feliratkozás (kedvenccé tevés) szintén egy remek funkció, melynek segítségével mások eseményei megjelenhetnek saját naptáradban is. Ez a lehetőség főleg a vezetőknek és HR-osztály dolgozóinak hasznos, akiknek a különböző események, meetingek ütemezésének a szempontjából fontos, hogy tudják, ki mikor ér rá. Ismétlődő események (pl.: heti vagy havi edzőterem látogatások) is hozzáadhatók a naptárakhoz és beállíthatók hozzá speciális értesítések. Az Office42 naptárai szinkronizálva vannak a hiányzáskezelő rendszer által használt Absence Charttal is.

Közösségi intranetünk naptárai alkalmasak az érzékenyebb témák kezelésére is, így például a vallási ünnepnapok és az adott országok munkaszüneti napjai is beállíthatóak és figyelemmel követhetőek rajta, ha külföldi részlegekkel rendelkező multinacionális cégnél dolgozol. A feladatok és CRM-tevékenységek szintén automatikusan megjelennek az adott dolgozók naptáraiban, így nem kell még külön azokat is beütemezniük maguknak.

A más programokban használt naptáraidat (Outlook, Exchange, CalDAV, Google Calendar, iCal, stb.) könnyedén szinkronizálhatod az Office42-ben található naptáraddal. Ez különösen akkor hasznos, ha közösségi intranetünk használata előtt rendszeresen használtál valamilyen naptárprogramot és rengeteg időt venne igénybe, mire kézzel átvinnél minden adatot. Az Office42 naptárai iOS-es és androidos eszközökről is használhatóak.

Mindezeken felül az Office42 naptárait virtuális meetingek, például webinarok és konferenciahívások megszervezésére és beütemezésére is használhatod. A WebRTC-alapú videóchat minden felhasználó számára hozzáférhető bármilyen egyéb díj felszámítása nélkül. Emellett nem kell semmilyen kiegészítőt telepítened a gépedre, csak egy webkamerára lesz szükséged.

Tudd meg, hogyan használhatod az Office42-t HR-információs központként