HR űrlapok és adatbázis

Az Office42 HR-dokumentum és adatkezelő eszközei lehetővé teszik a számodra, hogy létrehozz egy központi HR-adatbázist, létrehozz egyéni HR űrlapokat, megossz fájlokat és kollégáiddal közösen dolgozz egy-egy dokumentumon. Az Office42 ezen része minden bizonnyal nagy sikert arat majd céged HR-osztályán belül.

HR-adatbázis

e-Kérelmek

Létrehozhatsz egyedi űrlapokat is bármilyen esetre, így például áthelyezési kérelemre, panasztételre, szabálysértések bejelentésére, stb. Mindössze néhány kattintással létrehozhatsz és szerkeszthetsz ilyen és ehhez hasonló űrlapokat. Ez az eszköz rengeteg munkát spórol majd meg a HR-részlegnek.

Az űrlapok és egyéb dokumentumok könnyedén beintegrálhatóak a különböző munkafolyamatokba. A „Read Document” sablon használatával például kiadható feladatként az egyes dolgozóknak egy bizonyos dokumentum elolvasása, akiknek meg kell erősíteniük, ha ezt megtették. A „Document Approval” sablon használatával elérhető, hogy egy bizonyos dokumentum létrehozásához vagy szerkesztéséhez előzetes felettesi engedélyre legyen szükség. Beállíthatsz akár kétlépcsős engedélyezési folyamatot is, ahol két különböző embernek vagy csoportnak kell engedélyeznie egy dokumentum létrehozását. Természetesen ennél összetettebb folyamatok is egyszerűen létrehozhatók.

Dokumentum-elfogadás

Az Office42 támogatja az MS SharePoint 2007/2010-zel való integrációt, így az abban létrehozott listák könnyedén szinkronizálhatóak az Office42-vel és fordítva. A rendszer arra is lehetőséget ad, hogy párhuzamosan használd az Office42-t és a SharePointot.

Tudd meg, hogyan használhatod az Office42-t HR-információs központként