Gyakran Ismétlődő Kérdések

Hogyan vehetem meg a Bitrix24-et?

Kattints a megvétel gombra, és válaszd ki a neked megfelelő csomagot.

Vásárlás

A fizetés során elfogadunk American Express, Visa és MasterCard hitelkártyákat. Ha PayPallal vagy egyéb elektronikus rendszer segítségével szeretnél fizetni, kérjük, előbb lépj kapcsolatba velünk a info@office42.eu címen.

Mi a teendő, ha gondom akadt a mobilos alkalmazással?

Kérdéseddel, problémáddal fordulj hozzánk a info@office42.eu címen vagy az alkalmazás fejlesztőjének, a Bitrixnek a HelpDeskjére.

Ha a HelpDekre írsz, adj meg minden szükséges információt ahhoz, hogy megfelelő segítségben részesülhess. Ne feledd el megírni nekik, hogy pontosan milyen eszközről próbálod használni az alkalmazást és milyen operációs rendszer fut rajta (pl.: iOS 7.0.2 vagy Android 4.3, stb.).

Mit kapok ha megvásárolom a Bitrix24-et?

Az előfizetés után nem kizárólagos felhasználói jogot fogsz kapni, ahogy az a felhasználási feltételekben és a licencszerződésben is olvasható.

Az Bitrix24 egy ingyenes szolgáltatás?

Az Bitrix24-nek van egy ingyenes próbaverziója, mely 30 napig használható. Eztuán éves díja van a rendszernek. További információkért írj nekünk a info@office42.eu címre.

Korlátozva van a felhasználói fiókok száma? Hogyan növelhetem meg?

Az alap licenc mellé 25 ingyenes felhasználót kapsz.
Ha ezt a számot növelni szeretnéd, akkor azt bármikor megteheted, ha azt jelzed nekünk az info@office42.eu e-mail címen.

A nonprofit szervezetek kaphatnak kedvezményt?

Igen, az egészségügyi, oktatási és egyéb nonprofit szervezetek 15%-kal olcsóbban vásárolhatják meg vállalati rendszerünket. Kérjük, küldd el a cégalapítási kérelmed másolatát a info@office42.eu címre. A levélben írd meg továbbá, hogy milyen előfizetést szeretnél, mi a szervezet teljes neve és csatold még valamilyen, a nonprofit státuszt igazoló okmány másolatát.

Ha kérelmedet elfogadtuk, küldeni fogunk egy kupont, melyet a vásárlás során felhasználhatsz. Egyéb kedvezményekre nincs lehetőség, ha mégis (pl.: időszakos akciók), arról a weboldalon részletesen tájékoztatjuk majd látogatóinkat.

Meddig érvényes a Bitrix24 licenckulcsa?

A Bitrix24-re egy évre előre lehet előfizetni. Az előfizetési idő a kulcs aktiválásától kezdve kezd számlálódni. A rendszerre érkező frissítéseket kedvezményes áron megújíthatod a licenckulcs lejárta előtti 30. napig.

Bízhatok a Bitrix-ben?

A Bitrix24 hétszintes biztonsági rendszerének köszönhetően teljes mértékben biztonságban tudhatod feltöltött fájljaidat, dokumentumaidat. Feltöltött fájljaid egy felhő szerveren kerülnek eltárolása. Csak a fiókkal rendelkező felhasználók léphetnek be a vállalati rendszerbe, a titkosított belépés pedig teljes mértékben meggátolja az adatlopást.

Miért és mikor érdemes a felhő alapú változatot használni?

A felhő alapú rendszer esetében nem kell telepítened semmit sem, minden biztonsági és fenntartási feladat minket illet. Intraneted azonnal készen áll majd a használatra és a fájlfeltöltés, a dokumentumokkal való munka rendkívül gyors lesz az Amazon tartalomkezelő rendszerének köszönhetően.

Milyen fizetési módokat használhatok?

A legtöbb esetben minden ismert átutalásos fizetési mód megengedett, így például bankkártyás fizetés, PayPal, és egyéb elektronikus úton történő utalások.

Van mód pénzvisszafizetésre?

A Bitrix24 rendszer esetén nincs lehetőség pénz visszafizetésre.

Hová fordulhatok a kérdéseimmel?

Ha olyan kérdéseid, aggályaid vannak a Bitrix24-gyel kapcsolatban, melyekre a Gy.I.K. oldalon nem kaptál kielégítő választ, kérjük, fordulj munkatársunkhoz és írj a info@office42.eu címre.

Ha online tréningeken és webinarokon szeretnél részt venni, hogy jobban megismerd rendszerünk, látogasd meg a Bitrix24 weboldalát.

Mikor kell meghosszabbítanom az előfizetésemet? Mi történik, ha nem teszem?

Ha szeretnéd meghosszabbítani előfizetésedet egy évvel, akkor azt a jelenlegi licenckulcsod lejárta előtt ajánlott megtenned. Hosszabbításra bármikor lehetőséged van a weboldalunkon keresztül vagy e-mailben az info@office42.eu -n.

Ha nem újítod meg licenc kulcsodat, akkor utána nem tudod a rendszerre érkező frissítéseket letölteni. Így eleshetsz új funkciótól, szolgáltatásoktól, sőt biztonsági frissítésektől, amelynek következtében a rendszer védtelenné válhat a támadásokkal szemben.

Hogyan kérhetek technikai segítséget a Bitrix24-hez?

Technikai segítségért hozzánk, de akár a Bitrixhez is fordulhatsz.

A Bitrix oldalán találhatsz egy HelpDesket, ahová ticketek formájában vehetsz fel kérdéseket. Miután a segítő csapat megválaszolt egy kérdést és a válasz hasznosnak bizonyult, az a többi felhasználó számára is elérhetővé válik, így mielőtt feltennéd kérdésedet, érdemes a korábbi kérdések és válaszok között is böngészni.

Mi az a Saas és felhő alapú szolgáltatás?

Általánosságban a felhő alapú szolgáltatás azt jelenti, hogy úgy használsz egy szoftvert, hogy azt nem kell a számítógépedre vagy egy céges szerverre telepíteni. A legtöbb esetben a felhő alapú szolgáltatások bárhonnan elérhetőek, ahol van internetkapcsolat. A felhő alapú szolgáltatásokra a legegyszerűbb példa a Gmail vagy a Hotmail, hiszen ezek használatához sincs szükség program telepítésére, mindössze internetkapcsolatra.

A SaaS jelentése „Software as a Service” (szoftver, mint szolgáltatás) és tulajdonképpen ugyanazon az elven alapszik, mint a felhő alapú szolgáltatások. Az SaaS és a felhő alapú szolgáltatások esetében tehát a felhasználók tulajdonképpen bérelnek egy online szoftvert ahelyett, hogy valóban megvásárolnák azt és feltelepítenék számítógépükre.