Egységes, kereshető alkalmazott nyilvántartás az Office42-ben

Egységes, kereshető alkalmazott nyilvántartás

Az Office42 segítségével pofonegyszerű létrehozni és kezelni egy kereshető alkalmazott nyilvántartást, legyen akár tíz, akár tízezer alkalmazottad. Alapesetben a nevek ábécésorrendben jelennek, de akár rájuk is kereshetsz, sőt, tapasztalat, érdeklődési kör és más egyéb szempontok szerint is szűrheted a találatokat. Arra is lehetőséged van, hogy a jól áttekinthető módon felépített vállalati struktúrában keresed meg a megfelelő osztályt és benne a feladatra legalkalmasabb dolgozót. A rengeteg szűrési lehetőséggel bíró keresőfunkció rendkívül leegyszerűsíti a munkát a nagy cégeken belül.

Az Office42 alkalmazott keresője akkor is remekül működik, ha az adott dolgozó nevének csak egy részét írod be, mivel a rendszer automatikusan javaslatokat tesz annak kiegészítésére (autosuggest). Ez különösen hasznos a bonyolult vagy hosszú nevű dolgozók esetében. A kiválasztott dolgozónak küldhetsz azonnali üzeneteket, meghívhatod csoportos chatbe, videókonferenciára vagy kezdeményezhetsz hang- vagy videóhívást felé. Az Office42 közösségi intranete azt is kijelzi, hogy az adott dolgozó online-e vagy sem.

A teljes mértékben testre szabható dolgozói profilok jelentik az Office42 alkalmazott keresőjének az alapját. A legjobb, hogy az alkalmazottak saját maguk tölthetik ki profiljukat, ezzel rengeteg terhet levéve a HR-osztály válláról. Egy dolgozói profilban általában szerepel a név, a betöltött pozíció, az e-mail cím, a telefonszám, a Skype azonosító és még néhány információ, melyek alapján könnyedén megtalálható az adott profil a keresőben. A profilban szintén megtalálható az adott dolgozó naptára (hacsak nem állította be, hogy más felhasználók ne láthassák), melyben szerepelnek a napi, heti vagy havi teendői, így pontosan láthatod, hogy mikor érdemes megkeresned, mikor lesz ideje további feladatok elvállalására.

Testre szabható dolgozói profil

Korábbi dolgozó profilja

A jelenlegi dolgozók profilja mellett az Office42 rendszere a korábbi dolgozók profiljából is tárol egy archivált változatot, a korábbi munkatárs elérhetőségeivel együtt. Az extranetes felhasználók (pl.: külsős szabadúszók) szintén megjelennek a dolgozói nyilvántartásban. A részmunkaidősöknek, külsősöknek, külső tanácsadóknak, stb. külön kategóriát hozhatsz létre és beállíthatod, hogy miben legyenek korlátozva a felhasználói jogaik a teljes munkaidős dolgozókkal szemben.

A változások (Staff Changes) oldalon láthatod, hogy milyen változások történtek a cégen belül. Akár fölveszel, áthelyezel, előléptetsz vagy elbocsátasz egy dolgozót, az meg fog jelenni ezen az oldalon. A dolgozói idővonalat (Employee Timeline) alapesetben mindenki láthatja, de beállíthatsz egyedi hozzáférési engedélyeket, ha csak bizonyos osztályok vagy csak egyes dolgozók számára szeretnéd láthatóvá tenni.

Változások / Dolgozói Idővonal

Active Directory beállítása

Ha több száz dolgozót szeretnél felvinni a rendszerbe, akkor nem kell egyesével hozzáadnod őket, ezzel rengeteg időt elvesztegetve. Az Office42 támogatja az Active Directoryval, LDAP-vel és NTLM-mel való integrációt, így könnyedén beimportálhatod a rendszerbe a dolgozók adatait. Az Active Directoryval történő szinkronizálás segítségével a vállalati struktúra is könnyen naprakészen tartható, hiszen az Active Directoryban történő változások az Office42-ben is azonnal megjelennek majd.

Tudd meg, hogyan használhatod az Office42-t HR-információs központként