was successfully added to your cart.

VoIP-telefonálás céges és naplózott üzemmódban

Mindazok, akik dolgoztak már cégük működtetési költségeinek és adminisztratív kiadásainak lefaragásán, bizonyára első teendőik között a telefonszámlák körül próbáltak rendet vágni. Az internetalapú hangátviteli lehetőségeket (VoIP) még a világháló robbanásszerű elterjedésének idején igyekeztek ki- és felhasználni a fejlesztők, továbbá a vállalkozók. Számukra alkották meg a Bitrix24 vállalatirányítási rendszer telefonfunkcióját.

Customer support operator.  Woman face.Call center smiling operator with phone headset.

A céges telefonflottás megoldás a munkatársak közötti kommunikációra lassan már olyan szinten idejétmúlt, mint a zizegő sornyomtatók, vagy az egykoron is kényes floppy lemezek. Nagy népszerűségnek ma a VoIP-telefonálás örvend, elég csak a Bitrix24 integrált vállalatirányítási rendszer (ERP) nyers adataira tekinteni: három és félmillió egyéni felhasználó világszerte, továbbá hatszázezer szervezet, valamint 2500 vállalatvezető használja ezt az eszközt és minden bizonnyal egymás közti kommunikációjuk jelentős hányadát is ennek a segítségével bonyolítják le.

Ugyanakkor az alacsony létszámú kisvállalkozások nyernek a legtöbbet a Bitrix24 alkalmazásával, hiszen ez az irodai munkát forradalmasító szoftvercsomag úgy kínál egyszerre több szolgáltatást, ahogyan egy okostelefon egyesíti és váltja ki több gép használatát. Fontos szempont az is, hogy 12 személyig ingyenesen használható a Bitrix24. Ráadásul található benne egy ingyenes VoIP-rendszer, melyhez saját kapcsolatkezelő is tartozik.

Más VoIP-megoldásoktól eltérően a Bitrix24 egyszerre funkcionál belső PBX rendszerként és telefonközpontként, mind a kimenő, mind a bejövő hívások esetén. A PBX (Private Branch Exchange) általános használatban egy magáncélra kiépített, mellékállomásokból álló telefonközpont. A PBX-telefonközpontok felhasználói a külső és belső telefonhívások indításakor számos vonalon osztoznak. A telefonközpont összeköti a vállalat, valamint a belső rendszer telefonvonalait egymással.

A gyakorlatban a Bitrix24 VoIP rendszerével egyenesen a böngészőből, az asztali alkalmazásból vagy az okostelefonokra letölthető mobilalkalmazásból lehet indítani vagy fogadni a hívásokat.

A VoIP használatához saját IP-telefon sem szükséges, akár egy headset segítségével is telefonálhatunk. A hívásokat naplózni- és akár rögzíteni is tudjuk. Sőt, egy a rendszerben már eltárolt telefonszámhoz bármelyik munkatárs hozzárendelhető, így az adott számra beérkező hívás rögtön nála fog kicsörögni. Amennyiben az illető éppen nem tudja felvenni a telefont, az is beállítható, hogy a hívást mely kollégákhoz irányítsa át a rendszer és ez milyen sorrendben történjen.

Ha a kapcsolatkezelő rendszerben (CRM) szereplő személyekhez, cégekhez, érdeklődőkhöz telefonszám is tartozik, egyetlen kattintással felhívhatjuk őket. Ugyanígy, bejövő hívás esetén az ablak automatikusan felugrik, így egy mozdulattal fogadhatjuk azt.

A VoIP nemcsak az ügyfelekkel való kapcsolattartást, de a belső kommunikációt is meggyorsítja, hiszen bármikor gyorsan és ingyen hívhatjuk kollégáinkat. Akár átirányíthatjuk a hívásokat a mobilunkra is, így kollégáink akkor is elérhetnek, ha éppen nem vagyunk az irodában.

Fontos adalék még az is, hogy a hívások biztonságossá tételéhez nincs szükség további szoftverekre, mert a szükséges biztonsági megoldásokat már tartalmazza a Bitrix24 VoIP rendszere.

A Bitrix24 tervezői tehát jócskán túlmentek a nagy közösségi oldalak vagy a keresőóriások által kínált internetalapú telefonálás megalkotásán. Rendszerük szerves és egymásba kapaszkodó alkotóelemei megteremtik a kor követelményeihez és lehetőségeihez méltó munkavégzést.

X

A weboldal cookiekat használ a felhasználói élmény növeléséhez. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás