Funkciók

CRM

Ügyfélkapcsolat-kezelés és lead-történelem a BITRIX24 CRM-jében

CRM (Ügyfélkapcsolat-kezelés)

A BITRIX24-ben található ügyfélkapcsolat-kezelő platform segít rendszerezni és figyelemmel követni a potenciális és a már meglévő ügyfelekkel, partnerekkel, ügynökökkel és egyéb személyekkel való interakciókat.

A BITRIX24 által kínált CRM rendszerben lehetőség van a kontaktokkal történő interakció és a velük kapcsolatos egyéb események kezelésére és eltárolására. Minden velük kapcsolatos új esemény (telefonhívások, üzenetváltások, találkozók, stb.) könnyedén nyomon követhető és jövőbeni interakciók is megtervezhetőek, feladatként beütemezhetőek.

Interakció-kezelés

Az ügyfélkapcsolat-kezelő rendszerben olyan eszközök találhatóak, melyek segítségével könnyedén importálhatóak és exportálhatóak az ügyféladatok, létrehozhatóak jelentések, elemzések és tetszés szerint csoportosítható a célközönség. Emellett a lehetséges ügyfelek (leadek) esetében például eldönthető, hogy melyik értékesítési munkatárs dolgozzon majd velük, pontosan melyik marketing kampánnyal kapcsolatban keressük fel, elemezhetünk marketing-kampányokat és megadhatjuk, hogy kinek legyen hozzáférése az egyes üzletekhez és leadekhez és kinek ne.

A CRM-felület kényelmes, könnyen átlátható és tartozik hozzá egy csak a CRM részre vonatkozó Activity Stream. Ez a hírfolyam egy univerzális felület, melyen keresztül könnyedén lehet teendőket (hívást, e-mailt, találkozót) hozzárendelni egy vagy több ügyfélhez vagy leadhez.

Jelentések és értékesítési tölcsér

Vess egy gyors pillantást az értékesítési tölcsérre vagy angol kifejezéssel sales funnelre, hogy azonnali képet kapj az éppen folyamatban lévő tranzakciókról és azok pillanatnyi állapotáról. A tölcsérhez könnyedén hozzáadhatsz különböző állapotokat, melyek mind külön sávokként, eltérő színekkel jelennek majd meg a könnyű áttekinthetőség érdekében. A diagram által mutatott adatok a tölcsér alatt egy táblázatban is megtekinthetőek.

Számlázás a CRM-ből

A BITRIX24 CRM felületén pillanatok alatt létrehozhatsz személyre szabott számlákat. Elég kiválasztanod az ügyfelet, akinek a nevére ki szeretnéd állítani a számlát és a rendszer automatikusan behelyettesíti az adatait az űrlapba.

Villámgyorsan létrehozhatsz új termékeket és szolgáltatásokat, melyeket a későbbiekben szintén elég lesz csak kiválasztani a listából. Ha elkészült a számla, közvetlenül a CRM-ből elküldheted a kiválasztott ügyfélnek e-mailen keresztül, elmentheted PDF formátumban és akár ki is nyomtathatod.

Mobil CRM

Az ügyfélkapcsolat-kezelő felület a mobilos alkalmazáson keresztül is elérhető, így akkor megtalálhatsz bármilyen ügyfelekkel kapcsolatos információt, ha épp nem vagy az irodában. Az applikációval hozzáadhatsz új neveket, szerkesztheted a már felvitt ügyfele kadatait és akár számlát is kiállíthatsz. Használhatod a termékkatalógust, böngészhetsz a jelenlegi és leendő ügyfelekkel kapcsolatos események között és még hívásokat is kezdeményezhetsz. Tudj meg többet a mobilos alkalmazásról itt!

Töltsd le az alkalmazást az Apple App Store-ból vagy a Google Play Marketről és használd okostelefonodon vagy tableteden.

E-mail küldés az ügyfeleknek

Küldj levelet a már meglévő ügyfeleidnek és leendő partnereidnek egyenként vagy akár csoportosan is. Csatolj fájlokat a mailedhez számítógépedről vagy akár a BITRIX24-ből.

Létrehozhatsz sablonokat, melyekkel utána pillanatok alatt küldhetsz ki formaleveleket. Ha válasz érkezik arra az e-mail címre, melyet a CRM-ben használsz, akkor azt a rendszer automatikusan elmenti és a megfelelő ügyfélhez párosítja.

Ügyfelek hívása

Hívásokat kezdeményezhetsz közvetlenül a CRM felületről a Zingaya VoxImplant segítségével. Böngészőből vagy asztali alkalmazásról is indíthatsz netes hívást, melynek díja kedvezőbb, mint a Skype-é. Fel is veheted azokat a hívásaidat, melyeket a CRM-ből indítasz.

Hozzáférési jogok szerkesztése

A BITRIX24-ben egyszerű és rugalmas módon szabhatod meg, hogy ki milyen információkhoz férjen hozzá az ügyfélkapcsolat-kezelő rendszerben. Minden csoport, részleg vagy egyéni felhasználó esetében beállíthatod, hogy milyen szerepet tölt be a cégen belül (értékesítési vezető, csoportvezető, stb.), ezek pedig meghatározhatják a hozzáférés mértékét.

Üzleti folyamatok a CRM-ben

Létrehozhatsz interaktív folyamatábrákat az ügyfelek és leadek számára, melyek mindenféle lépést és tevékenységet tartalmazhatnak, például e-mail küldés, feladatok létrehozása, stb. Beállíthatod, hogy a folyamatábrán az egyes feladatok, lépések teljesülése automatikusan megváltoztassa az egyes üzletes állapotát, új adatok kerüljenek be a különböző üzletfelekkel kapcsolatos űrlapokba vagy akár lezárttá váljon egy üzlet.

Tekintsd meg ezt a videót, hogy bővebb képet kapj az automatizált folyamatábrák létrehozásáról és működéséről. A videó megmutatja, hogyan hozhatsz létre egyszerűen folyamatábrákat és miként állíthatod be, hogy a CRM automatikusan értesítést küldjön a felhasználóknak, ha változás történik

Összehangolás a weboldaladdal

Ha a weboldaladon van rendelési vagy egyéb űrlap, akkor a BITRIX24 segítségével az onnan beérkező adatok automatikusan eltárolásra kerülhetnek a CRM-ben.

Kapcsold össze a Bitrix Site Managerrel készített webáruházadat a CRM-mel és a megrendelések, megrendelők adatai automatikusan mentésre, frissítésre kerülnek a CRM-ben.

Tudj meg többet a BITRIX24 funkióiról