was successfully added to your cart.

Bitrix24 – Hogyan kezeljük az elégedetlen ügyfeleket az irodán kívülről?

Bitrix24 otthoni munka

A mobil eszközök remek eszközöket kínálnak arra, hogy az irodán kívüli időt is produktívan töltsük el, az ügyfelekkel kapcsolatos ügyintézés azonban így is komoly kihívásokkal jár. Lássuk, hogyan kezelhetjük az elégedetlen ügyfelek problémáit hordozható eszközeink segítségével, és miként segít ebben a Bitrix24!

  • Rendben van-e, ha egy zajos reptéri terminálról hívjuk fel ügyfelünket?
  • Mi van akkor, ha túl gyenge a wifijel ügyfelünk szükségleteinek kielégítéséhez?
  • Hogyan oldjuk meg az ügyfél problémáit, ha az adott pillanatban nincsenek kéznél a szükséges dokumentációk és az ügy részletei?

Minél hamarabb lépj kapcsolatba elégedetlen vásárlóddal!

Az, hogy nem vagy az irodában, nem kifogás egy ügyfél sürgető ügyeinek a halogatására. Egy gyors e-mail is jobb a semminél, így ügyfeled legalább látni fogja, hogy minden tőled telhetőt megteszel azért, hogy megoldd a problémáját és megkeresd a lehető legjobb megoldást.

Ne csak az irodában kezdj el foglalkozni az ügyeiddel!

Bitrix24 üzleti tervSenki sem szereti, ha nem figyelnek rá. Amikor ügyfeled elégedetlen, ne fokozd dühét azzal, hogy azt érezteted vele, hogy nem érdekel a problémája. Nem tudják – és nem is érdekli őket – hogy te éppen a reptéren vagy egy másik időzónában vagy. Csakis azt tudják, hogy nem válaszolsz panaszaikra.

Ha társalgásra és játékokra használni tudod telefonodat, akkor ügyfeleiddel is foglalkozni tudsz rajta. Lehet, hogy nem tudod minden kérdésüket megválaszolni vagy minden problémájukat megoldani az úton, de kapcsolatba tudsz lépni velük, hogy jelezd: dolgozol az ügyön. Az, hogy minél hamarabb kapcsolatba lépsz velük, sokat tud tenni annak érdekében, hogy megnyugtasd őket és segíts egy ésszerű megoldást találni.

Gyűjtsd össze az összes elérhető információt!

A mobil alkalmazások és az internet-hozzáférés lehetővé teszik számunkra, hogy rengeteg információhoz jussunk telefonunkat használva. Gyűjts össze minden információt, amit csak tudsz, és tudj meg minél többet az adott helyzetről!

Töltsd a várakozási időt azzal, hogy áttekinted az ügyfél előzményeit és jelenlegi helyzetét. A lehető legjobban gondold át, hogy hogyan tudnád őt boldoggá tenni.

Légy őszinte!

Nincs azzal semmi gond, ha tudatod ügyfeleddel, hogy úton vagy. Elnézést kérhetsz a háttérzajokért és az elkerülhetetlen eltolódásokért, így ügyfeled is láthatja, hogy eltökélten dolgozol a probléma megoldásán még akkor is, amikor az neked nem a legmegfelelőbb.

A blöffölés nem a megfelelő mód arra, hogy boldoggá tedd ügyfeled. Amennyiben még mindig vársz adatokra, jelentésekre, vagy egyéb információforrásokra, ne tégy úgy, mintha tudnál olyan dolgokat, amiket nem tudsz.

Tudasd ügyfeleddel, hogy mikor tudsz és mikor nem tudsz majd beszélni vagy válaszolni; így el tudod kerülni az azonnali elvárásokat olyankor, amikor egyszerűen képtelen vagy válaszolni.

Bitrix24 munkavégzés kényelmesen

Ne tégy olyan ígéreteket, melyeket nem tudsz betartani!

Olyankor, amikor rosszul érzed magad, amiért nem tudsz mindent megtenni, amit szeretnél, igen nagy a kísértés, hogy többet ígérj meg a jövőre vonatkozóan annál, mint amit valóban teljesíteni tudsz.

Nyugtasd meg ügyfeledet arról, hogy dolgozol a problémán, folyamatban van a helyzet kivizsgálása, keresed a megoldásokat, és így tovább. Azonban tartózkodj olyan ígéretek tételétől, melyeket nehéz lehet betartani.

Tegyél fel kérdéseket!

Tegyél fel annyi kérdést, amennyi csak szükséges, és figyelmesen hallgasd a válaszokat.

Amennyiben a környezeted lehetetlenné teszi a telefonbeszélgetést, kérdezd meg ügyfeledet, hogy hajlandó lenne-e e-mailben vagy chaten megbeszélni a dolgot, vagy esetleg arra, hogy helyi irodád egyik alkalmazottjával beszéljen, aki felvenné a beszélgetést és később továbbítaná azt neked.

Maradj kapcsolatban ügyfeleiddel!

Amennyire az időd és az adott helyzet engedi, tartsd fenn a kapcsolatot az ügyfeleiddel akkor is, ha az irodán kívül vagy. Rendszeresen tájékoztasd őket folyamatban lévő ügyeik állapotáról vagy arról, hogy előre láthatólag mikor tudsz majd bővebb tájékoztatást adni nekik.

Az ügyfeleket többnyire az stresszeli a legjobban, hogy nem tudják, mire számíthatnak. Ha egyértelműen megmondod nekik, hogy mikor és hogyan veszed majd fel velük a kapcsolatot, rengeteget segíthetsz ezen a helyzeten.

A Bitrix24 mobil alkalmazása lehetővé teszi a számodra, hogy bármikor, bárhonnan csatlakozni tudj intranetedhez, így könnyedén hozzáférve az ügyfelekkel és ügyeikkel kapcsolatos adatokhoz, megkönnyítve az esetleges panaszok kezelését.

Bitrix24_logoA Bitrix24 egy közösségi vállalati intranet, melynek felhő alapú (cloud) verziója akár ingyenesen is használható. A rendszer helyi telepítésű (self-hosted) változata nálunk magyar nyelven is elérhető! Több információkért böngészd tovább az OFFICE42 oldalát, látogass el a BITRIX24.hu-ra vagy jelentkezz havonta megrendezésre kerülő bemutatónkra!

Forrás: Bitrix24.com

X

A weboldal cookiekat használ a felhasználói élmény növeléséhez. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás