was successfully added to your cart.
Bitrix24 Fogaskerék

Minden cégvezető álma, hogy kapjon egy olyan elemzést a vállalkozásáról, ami megmutatja, hogy mennyire jól és hatékonyan működnek a céges munkafolyamatok, továbbá az ezeket működtető emberek. Nos, ha a vállalat dolgozói egy Bitrix24-hez hasonló profi social collaboration rendszert használva dolgoznak, akkor mintegy mellesleg ez az elemzés is a vezetőség ölébe hullik.

Lehet, hogy elsőre nem is gondolunk rá, de egy közösségi működésen alapuló intranet valójában két fronton is hatékonyabbá tudja tenni a munkát.

Az első lépcső nyilvánvaló: a munkatársak olyan digitális eszközöket, szolgáltatásokat kapnak a kezükbe, amelyek azonnal, érezhetően megkönnyítik és meggyorsítják a munkavégzést. Nyilván rengeteg időt és energiát lehet megspórolni azzal, ha azonnali üzenetet lehet küldeni, ha csoportos hívást lehet lebonyolítani, ha együtt lehet dolgozni egy megosztott dokumentumon – és még hosszan sorolhatnánk. És persze az is óriási előny, ha csomó mindent nem kell dokumentálni, mert a rendszer automatikusan naplóz: például rögzíti, mikor és mennyit beszéltünk egy ügyféllel. Ezeket az előnyöket nem kell sem magyarázni, sem bizonygatni, mert mindenki rögtön, a saját bőrén fogja tapasztalni, hogy könnyebb lett az élete.

business woman  workingPedig az igazi hatékonyságot biztosító fázis csak ezután, egyféle utóhatásként fog beindulni. Nézzük csak, miért és hogyan!

Arról van szó, hogy az új rendszer bevezetése miatt kénytelenek vagyunk átgondolni, és a digitális világba átültetni a munkafolyamatainkat. Amikor pedig már elkezdjük használni az új megoldást, akkor önkéntelenül le is mérjük, hogy ezek mennyire hatékonyan működnek.

Például a Bitrix24, ami egy regisztráció ellenében azonnal használatba vehető, és 12 fős vállalati létszámig ingyen használható, eleve tartalmaz néhány egyszerű, tipikus folyamatot, ami szinte biztosan előfordul a legtöbb vállalatnál. Amennyiben ezek megfelelnek nekünk, csak használatba kell őket venni. De ha ki akarjuk alakítani a saját munkafolyamatainkat, akkor végig kell mennünk a szervezeti ábránkon, és az alapján beállítani, hogy ki milyen területet irányít, ki milyen feladatokat ad ki és kér számon, hogyan követik egymást az egyes munkafázisok. Hiszen a rendszer az így kiosztott jogosultságok és kialakított folyamatok alapján tudja az egyes lépések automatizálásával meggyorsítani a munkát, és könnyebbé tenni az életünket. Jó hír, a hogy a Bitrix24 klasszikus fa-struktúrájú szervezeti ábrát, de akár mátrix-struktúrát is kezel.

Például meg lehet adni, hogy egy adott feladatért ki felelős, ki adta ki, mely munkatársak segítenek be, és kik azok, akik csak követik az adott tennivalót vagy projektet. Természetesen rendelhetünk a feladatokhoz akár határidőt, akár elvégzési időt, csatolhatunk mellé lépésekre bontott ellenőrző listát, vagy éppen egy dokumentumot.

Már az is sokat fog segíteni a folyamatok optimalizálásában, hogy a beállítások elvégzése miatt végig kell gondolnunk őket. De még érdekesebb lesz, amikor elindul a munka, a kollégáknak ugyanis a rendszerbe belépve kell dolgozniuk, így a Bitrix24 nagyon sok mindent naplózni tud, és a méréseiből elemzéseket is készít. Ki fog derülni, ki melyik tennivalóval mennyi időt tölt, ki kivel kommunikál, kik és hogyan vesznek részt egy-egy feladat elvégzésében. És ebből az információhalmazból máris kirajzolódik a céges működés, a vállalati hálózat valós képe – és sok esetben ez felérhet egy olyan tanulmánnyal, amit erre specializálódott cégek csak drága pénzért készítenének el nekünk.

X

A weboldal cookiekat használ a felhasználói élmény növeléséhez. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás